MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til Win XP med Explorer går ned.... ~
Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 06-02-04 17:39

Hej jeg har et lille problem ....
Mit Win XP er begyndt at opføre sig meget irreterne, hvis jeg nu f.eks vil
flytte nogle filer fra en mappe, til en anden på samme drev, låser
computeren fast, ( det skal da også siges, at bare det, at jeg leger lidt på
min HD gør den det samme) jeg kan gå ind i Windows Jobliste og se at
Explorer.exe
Jeg kan så lukke det ned og starte det op igen, og så virker det hele fint
igen... der kan så gå 10-40 min og så er det galt igen ..
Det hele startede efter jeg har købt en S-ATA disk på 160 GB... den gammel
er på 60 GB og køre master boot...

Nu hvor jeg er igang, er der ikke en der kan for tælle mig hvor jeg kan
sætte DEL knappel til at springe, tilbage i stigen i Explorer, i stæden for
den sidste mappe man var i, f.eks fra C:\Programmer\Fælles filer\Adobe til
C:\Programmer\Fælles filer\...som i gode gammel Win 98 / ME dage