Hvordan finder jeg min MAC-adresse
Fra : John Frandsen

Dato : 06-02-04 21:19

Hej gruppe!

Jeg er blevet smidt af min VPN-forbindelse, og iflg. min udbyder skyldes det
at min router er skiftet så MAC-adressen ikke længere passer... Spørgsmålet
er nu: Hvordan finder jeg min routers MAC?

Håber at I kan hjælpe!

--
Mvh John
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Fra : Jan

Dato : 06-02-04 22:20

Hvis du kan logge på routeren så skriv "sh int" og se hvilke interfaces der
findes og skriv det du skal bruge...
Typisk "sh int eth0"

/Jan

Fra : John Frandsen

Dato : 07-02-04 09:33

"Jan" <jan@vejling.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du kan logge på routeren så skriv "sh int" og se hvilke interfaces
der
> findes og skriv det du skal bruge...
> Typisk "sh int eth0"

Tak for hjælpen!