No CPU installed
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-02-04 12:25

Min putter er her til morgen begyndt at sige "No CPU installed No CPU
installed" og så starter den op på ganske almindelig vis.

Jeg ved godt at det er Speak funktionen i bundkortet A7V333 men det er da
lidt irriterende alligevel, og noget må jo have ændret sig siden i går.
Bios er 1017, som er nyeste non beta.

Nogen der har en idé og hvad der er gået galt og kan godtgøres igen ?
(Computeren har ikke været skilt i nat og intet nyt er installeret)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : H.O.T

Dato : 06-02-04 23:13

mener der er en 1018 box, på den tyske server.....

Henrik

Fra : N´far

Dato : 06-02-04 23:17

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> mener der er en 1018 box, på den tyske server.....
>
> Henrik

har du et link måske ?

Fra : H.O.T

Dato : 07-02-04 07:44

Har kørt min asus update, og fundet updaten der....
Mener den er fra april 2003

Henrik

Fra : Leony

Dato : 07-02-04 16:22

In news:40241251$0$95018$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
N´far <nomail@herepls.dk> typed:

> har du et link måske ?

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/kt333/a7v333/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : N´far

Dato : 07-02-04 16:59

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/kt333/a7v333/

Takker...

Fra : Leony

Dato : 07-02-04 19:38

In news:40250b26$0$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
N´far <nomail@herepls.dk> typed:

> Takker...

Velbekomme.

Vil lige indskyde at flash af BIOS er på eget ansvar.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-02-04 00:46

Michael Lund Sørensen skrev :
> Min putter er her til morgen begyndt at sige "No CPU installed No CPU
> installed" og så starter den op på ganske almindelig vis.

Nå, nu har den fundet ud af at CPU'en er installeret...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp