Dansk Musik Kontakt
Fra : Jakenold

Dato : 03-02-04 23:08

Hvor er den side blevet af? Er der noget alternativ andet end Aage Jensens
hjemmeside, hvor det stort set kun er Københavnere der søger?

For det er sku' svært at finde et Dizzy Mizz Lizzy-band der mangler en
guitarist her i Vordingborg eller i det nære Sjælland og København - og jeg
synes altid der var masser af opslag på den side dengang!

Forslag modtages med stor glæde!

Jakob

Fra : Martin Ploug

Dato : 03-02-04 23:16

Hej Jakob

Er det sider som nedenstående du søger ?

www.danskebands.dk

www.ke-musik.dk

www.aage.dk

www.soundcheck.dk

http://www.rytmiskmusik.dk/index2.htm

Hilsen Martin

Fra : Jakenold

Dato : 03-02-04 23:29

Tusind tak for hjælpen!

Det er trist DMK er forsvundet, da jeg i hvertfald synes der var det
bredeste udvalg! Men tak for hjælpen, så må jeg se om der er noget af
interesse

Jakob

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-02-04 00:18

Ok, held og lykke med det.

Fra : Johnny Bonde

Dato : 04-02-04 10:55

> jeg

Flyt til Ribe der er et Dizzy Band som mangler en bassist..

mvh Johnny

Fra : Jakenold

Dato : 04-02-04 14:49

Det er ikke helt det samme