Smølfer igen
Fra : Jens Borrisholt

Dato : 03-02-04 14:45

Hej !!

Så er jeg her igen med mine smølfer, til trods for den manglende respons
tidligere.

Jeg søger en samg der skulle hede "olympiadesangen" med smølferne. Jeg har
været på Coverland.co.uk for at prøve at blive klogere, men uden held. De
havde nogle smølfe covers, men ingen med "Olympiadesangen" på.

Er der nogen der kan hjælpe her inde ?

Jens B

Fra : Steen

Dato : 03-02-04 19:03

Jens Borrisholt wrote:

> [...]
> været på Coverland.co.uk for at prøve at blive klogere, men uden held. De
> havde nogle smølfe covers, men ingen med "Olympiadesangen" på.

Jeg har en plade der hedder Smølfiade - De smølfiske lege. Der er der en
sang der hedder Smølfiadesangen

Den er fra 1980

M.v.h.

Steen

Fra : Jens Borrisholt

Dato : 04-02-04 09:15

Spændende .. Den skulle vel ikke være til salg?

Jens B

Fra : Steen

Dato : 04-02-04 18:08

Jens Borrisholt wrote:

> Spændende .. Den skulle vel ikke være til salg?
>
> Jens B

den er ikke til salg.

jeg kan godt scanne coveret, hvis du er interesseret.

du må bare selv lege med at sætte det sammen,da jeg har en a4 scanner.

M.v.h

Steen

Fra : Jens Borrisholt

Dato : 05-02-04 08:43

Det vil jeg gerne have. Det vil hjælpe min søgning når jeg skal ud for at
lede efter den. Hvis du har et digitalt kammera, vil et billede af forsiden
også virke for mig.

Tænk på hvad jeg skal bruge din scanning/foto til. Også kan du næsten selv
sjusse dig frem til hvad og hvormeget det skal være

Fra : Steen

Dato : 05-02-04 13:38

Jens Borrisholt wrote:

> [...]
>
> Tænk på hvad jeg skal bruge din scanning/foto til. Også kan du næsten selv
> sjusse dig frem til hvad og hvormeget det skal være

ok, jeg prøver at huske at scanne det imorgen.

Du kunne evt. prøve om der er nogen der har den til salg i

dk.marked.privat.musik