datakabel til 3310
Fra : Karsten Kristensen

Dato : 22-04-01 20:40

Kan jeg med et datakabel redigere i telefon bog og download nye
ringetone/logo og ling som jeg kan med min 6150

KSK

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 23-04-01 00:00

Ja

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 23-04-01 02:05

også unlock
KSK
'

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-01 13:27

Karsten Kristensen skrev:

>også unlock

Nej, du kan ikke fjerne SIM-låsen på 3310 med et alm. datakabel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Har du en Nokia eller Siemens-telefon, og vil du have fjernet SIM-låsen - så kontakt mig.

Vibratorer installeres også i Nokia 3210.

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 23-04-01 19:55

> Nej, du kan ikke fjerne SIM-låsen på 3310 med et alm. datakabel.
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
Det er ikke det de skrive på http://www.mobiltricks.dk/

det er båd en f/m bus telefon
KSK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-01 19:57

Karsten Kristensen skrev:

>Det er ikke det de skrive på http://www.mobiltricks.dk/

Måske, men det ER ikke muligt - tro mig.

>det er båd en f/m bus telefon

Øhh, det er kablet det er F/M-bus... Og det kabel du skal bruge for at
låse en 3310 op er et flasher-kabel - F/M-bus kan IKKE flashe.

Jeg var lige et smut inde på siden, og der står:
>"Nogle af de kabler vi tilbyder gør det (på visse mobiler) bl.a. muligt at :"

Læs det i parantesen...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.