renee & renato
Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 18:20

save your love kender de fleste vel - det er jo en herlig klasiker, derfor
kom jeg til at tænke på om de har udgivet nogle albums, jeg kan kun finde
save your love på diverse 80's albums.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sus

Dato : 02-02-04 18:52

> [...]
> kom jeg til at tænke på om de har udgivet nogle albums, jeg kan kun finde

Der findes en LP fra 1983 der hedder Just one.
Jeg kan ikke se nogen steder, hvad der er på,
kun at der er 12 track.

Sus.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 19:28

> Der findes en LP fra 1983 der hedder Just one.
> Jeg kan ikke se nogen steder, hvad der er på,
> kun at der er 12 track.

great - tak skal du have - det er åbenbart ikke et album man bare lige
hitter på den første online forhandler man støder på... fakker talt har jeg
ikek hittet den endnu

Fra : Sus

Dato : 02-02-04 20:03

> great - tak skal du have - det er åbenbart ikke et album man bare lige
> hitter på den første online forhandler man støder på... fakker talt har
> [...]

Jeg fandt den på www.eil.com

Sus.

Fra : Peter Holm

Dato : 03-02-04 09:52

Sus wrote:
> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

søg i brugt butikkerne. jeg synes tit jeg har set den. solgte selv min for
3.kr for et par år siden.

Peter

Fra : Hibbit

Dato : 03-02-04 17:56

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in

> save your love kender de fleste vel - det er jo en herlig klasiker,
> derfor kom jeg til at tænke på om de har udgivet nogle albums, jeg kan
> kun finde save your love på diverse 80's albums.

For et par år siden købte jeg en 8 CD box hos TP Musik (for 80 kr. svjh.).
Boxen hedder "(160 original) One-Hit Wonders".
Udgiveren hedder Disky Communications Europe B.V.
Her er ovennævnte sang med. Iøvrigt sammen med meget andet kitsch fra
60'erne til 90'erne.

Keld