O'Rang
Fra : Michael Hansen

Dato : 01-02-04 12:58

Hejsa i gruppen,

80'er bandet Talk Talk gik i sin tid i opløsning og Mark Hollis fortsatte en
solokarriere. Forleden faldt jeg tilfældigt over et band, som de to andre
medlemmer åbenbart havde dannet efterfølgende med navnet O'Rang

Er der nogen der kender noget til dem og har hørt noget af deres musik?? har
læst info på allmusic.com - og om alt går vel har jeg også købt en brugt cd
på ebay.

vh
Michael

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 01-02-04 22:14

Michael Hansen wrote:

> [...]
> læst info på allmusic.com - og om alt går vel har jeg også købt en brugt cd

Du kan roligt købe Herd of Instinct, som minder meget om både Rain Tree
Crow (tidl. Japan) og en smule om Talk Talk (Spirit of Eden og Laughing
Stock) og lidt "world"-agtig. Det er dog instrumentalmusik, men en fin en
af slagsen og mange flere potter pis værd end Mark Hollis' egen, næsten
katastrofale IMHO, soloplade.

Ulrik Magnusson

Fra : Michael Hansen

Dato : 03-02-04 01:45

"Ulrik Magnusson"

> [...]
> Stock) og lidt "world"-agtig. Det er dog instrumentalmusik, men en fin en
af slagsen og mange flere potter pis værd end Mark Hollis' egen, næsten

Hej Ulrik,

Takker, det er rent faktisk den nævnte jeg har købt - blandt en del andet -
men skal lige have kringlet transport osv.

Synes omtalen lyder ganske interessant - og den får da 4½ stjerne på
allmusic så det lyder da lovende...

Jeg er i øvrigt enig - jeg synes også Mark Hollis' soloplade var lidt
skuffende ift de sidste to med Talk Talk

vh
Michael

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 05-02-04 18:16

Michael Hansen wrote:

> [...]
>
> Takker, det er rent faktisk den nævnte jeg har købt - blandt en del andet -
> men skal lige have kringlet transport osv.

NB! Jeg lyver dog, når jeg påstår at den er instrumental - det var vist bare
lang tid siden jeg havde hørt den - sangen er dog ikke altid engelsk (tror
jeg), så jeg kunne åbenbart ikke lige huske det - ikke noget "BABY,BABY"
omkvæd dér..

Ulrik Magnusson