Musik nummer i Taxa, da Mike var på strip-~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 30-01-04 13:18

Hey,
Nogen der kender nummeret, og gruppen; det var sådan nærmest, drømmende
pop-disco eller techno.
Undskyld de mangelfulde oplysninger.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Hektor

Dato : 30-01-04 13:26

Rasmus Bertelsen wrote:
> Hey,
> Nogen der kender nummeret, og gruppen; det var sådan nærmest,
> [...]

Tror ikke du tænker på det her nummer, men der blev i alle tilfælde spillet
"Cant hardly wait" med PJ Harvey !! Findes også i en coverversion fra
filmen 'Strange days' hvor den kvindelige hovedrolle (spillet af Juliet
Louis) virkelig gir den gas .

Suverænt !

Mvh
Hektor

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 30-01-04 16:57

"Hektor" <1@2.3> wrote in message news:bvdii6$p38$1@sunsite.dk...

> [...]
> "Cant hardly wait" med PJ Harvey !! Findes også i en coverversion fra
> filmen 'Strange days' hvor den kvindelige hovedrolle (spillet af Juliet

Muligvis. Jeg tror nok det er instrumentalt. Og tak for svaret!

Mvh,
Rasmus Bertelsen