Inlays's
Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-04 04:51

Hej Alle

Skulle der være nogen, som ganske tilfældigt har følgende inlay's i
overskud.

Robin Gibb - Secret agent ( fuldt album )
Thomas Helmig - Årene går

Det ville være dejligt, hvis de kunne komme til at se normale ud ...

M.V.H.....Benny..

Fra : Ingrid

Dato : 29-01-04 13:02

Sidste gang jeg tjekkede, kun man få dem gratis i Fona eller Stereo Studio,
når man køber den originale cd ...

Ingrid

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-04 14:52

Hej Ingrid

????

M.V.H.....Benny..

Fra : Mads Breddam

Dato : 29-01-04 17:22

> Studio,
> Hej Ingrid
>
> ????

Ingrid antyder at der er tale om en piratkopi, hvilket man selvfølgelig godt
kunne foranlediges til at tro. Det behøves nu ikke at være tilfældet... Kan
selv berette om at jeg i en /kæmpe/ brandert brændte hæftet fra min Pink
Floyd - Wish You Were Here plade. I min visdom mente jeg ikke at cd'en
skulle leve uden hæftet, så den røg derefter samme vej. Ikke just min
stolteste stund. Så jeg måtte ind at købe en ny plade. :-/

Så det kan jo godt være at der er tale om en legitim kopi.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-04 18:52

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mads Breddam
> breddam@esenet.dk
>
> "Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim

Hej Mads

Tja, jeg kan da så forsikre Ingrid om, at mine CD'er er lige så ægte, som
den papegøje som gjorde kål på et par CD'er, nogle covers, og disse inlay's.
Jo den forstod at hygge sig ..

M.V.H.....Benny..