Sang på DR P4, kanal 94 torsdag eftermidda~
Fra : Bo Brunsgaard

Dato : 27-01-04 11:32

På vej hjem efter en lang eksamensdag (lang fordi det var mig, der
skulle afholde den. 23 bestod, 3 dumpede....) i torsdags (23/1) hørte
jeg et skønt nummer på DRs P4, regionalradioen i Vejle. Den skal jeg
have fat i - men hvad var det?

Det var omkring kl 17:30. Det var et gospel/blues-agtigt nummer, som
jeg mener hed "I shall not be moved". Det lød som om det var optaget
_meeeget_ langt ude i en bomuldsmark i Mississipi - det var ikke kønt,
men det var fedt! Jeg fik desværre ikke fat i sangerens navn.

Er der nogen, der hørte det, kan identificere sangeren, og eventuelt
ved hvilken plade nummeret stammer fra?

På forhånd tak,

Bo Brunsgaard

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-04 11:20

"Bo Brunsgaard" <bbcworldtour@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det var fedt! Jeg fik desværre ikke fat i sangerens navn.
>
> Er der nogen, der hørte det, kan identificere sangeren, og eventuelt

Hej Bo

Kunne det være " We shall not be moved " så er det muligvis The Seekers. Den
er en ældre sag, fra engang midt tredser, så den kunne lyde lidt hen i den
retning.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Brunsgaard

Dato : 28-01-04 09:20

"Benny Mortensen" <burkimia@mail333.com> wrote in message news:<40164acf$0$27406$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> er en ældre sag, fra engang midt tredser, så den kunne lyde lidt hen i den

Hej Benny,

Tak for tippet, men det var ikke Seekers (det lød heller ikke sådan).
Da jeg fik mig tænkt lidt om spurgte jeg direkte hos kilden, DR
regionalen i Vejle, og fik svaret: "I shall not be moved" med Pops
Stables fra pladen "Peace to the Neighborhood".

Og så afsted til pladeforretningen

Bo

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-01-04 11:07

> [...]
> regionalen i Vejle, og fik svaret: "I shall not be moved" med Pops
> Stables fra pladen "Peace to the Neighborhood".

Okay, Håber så de har den, så du kan få fred i sjælen

M.V.H.....Benny..