Flæsk på p3 2001
Fra : Mikael Rohde

Dato : 25-01-04 14:53

Hey.
Er der nogle der kan skaffe mig tema fra flæsk på p3 fra 2001.
"Rim Til Dit Flæsk", med en gruppe jeg tror hedder.

SupaFlyas / Rapomania :
Mikael.

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 17:32

> Hey.
> Er der nogle der kan skaffe mig tema fra flæsk på p3 fra 2001.
> "Rim Til Dit Flæsk", med en gruppe jeg tror hedder.

Titlen er decemberklar, har nemlig singlen, men den kunne hentes gratis på
nettet, så mail er sendt til dig

Mvh
Morten

Fra : Mikael Rohde

Dato : 25-01-04 21:55

Hej Morten.
Min mail.
mikael.rohde@mail.dk

"Morten Juel" <kongen(mon ikke her skal være et snabela)Starchild.dk> skrev
i en meddelelse news:4013ee1d$0$24850$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Mikael Rohde

Dato : 25-01-04 22:30

Hej igen.
Har modtaget den og takker for det, skal lige høre dig og du ikke også har
den med, der hvor de er ved at skvatte over grisene og, deres fejl "ON AIR"
Jeg mener der er lavet 2 versioner af den.
Mikael

Fra : Rasmus Kreiner

Dato : 27-01-04 08:27

Det skal måske også nævnes at det er det nordjydske metalband Raunchy der
har lavet sangen!

Venligst,
Rasmus
"Morten Juel" <kongen(mon ikke her skal være et snabela)Starchild.dk> wrote
in message news:4013ee1d$0$24850$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...