gynmastikmusik
Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-01-04 14:50

Hej, Ng.

Jeg mangler musik til mit lille, private motionsprogram herhjemme i stuen
foran TV'et/stereoanlægget.

Jeg efterlyser altså noget rigtig god gymnastikmusik/aerobicmusik. I
øjeblikket bruger jeg 3 bestemte numre fra Safri Duos nyeste CD:

- nr. 10: Prelude (til at varme op på)
- nr. 1 : Fallin' high (til at steppe i takt til)
- nr. 3 : Rise (en tak op i tempo!)

Numrene udmærker sig ved
- at være stærkt rytmiske
- have en rigtig god 'bund'
- at lyde lidt som en 'maskine', som bare kører nådesløst deruda´

Nu vil dog gerne variere musikken lidt og søger derfor lidt inspiration, men
eventuelle afløsere må gerne have nogle af de samme kvaliteter som ovenfor.

Hvem har nogle gode forslag?

PS. Rap har ingen interesse!

--Martin

Fra : thomas t

Dato : 26-01-04 12:55

Martin Christiansen at marchr@mail1.stoREMOVETHISfanet.dk:

> gode forslag?

Køb en opsamling af årets Trance/Dance-hits. Gå ned i en af de
pladebutikker, der ved noget om den slags. (hedder vist "Loud" i København).

Fra : MARIT NYGÅRD

Dato : 26-01-04 16:36

Eh..Frankie Goes to Hollywood..?

"Martin Christiansen" <marchr@mail1.stoREMOVETHISfanet.dk> skrev i melding

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-01-04 17:03

Således skrev "MARIT NYGÅRD" <marit.nygard@c2i.net> i dk.kultur.musik
Mon, 26 Jan 2004 15:36:22 GMT:

>Eh..Frankie Goes to Hollywood..?

Mon moralen i "Relax (don't do it)" passer til formålet?

<host>

Knud
--
A bird can fly, but a fly can't bird.
-- Tao of Pooh.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-01-04 17:28

Knud Winckelmann wrote:
> [...]
> Mon, 26 Jan 2004 15:36:22 GMT:

> Mon moralen i "Relax (don't do it)" passer til formålet?

Hvad har for tidlig sædafgang med gymnastik at gøre?

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-01-04 18:24

Således skrev "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> i
dk.kultur.musik Mon, 26 Jan 2004 17:27:33 +0100:

>Hvad har for tidlig sædafgang med gymnastik at gøre?

Pokkers. Endnu en forsøg på at være vittig faldt hult til jorden.
Jeg havde helt glemt hvad den sang egentligt handlede om...

Knud
--
Advertising -- the science of arresting the human intelligence
long enough to get money from it.