Rocazino? Hvem, hvad, hvor.....
Fra : AM

Dato : 24-01-04 05:05

Hej!

Jeg har nu længe gået og spekuleret over et af de store spørgsmål her i
livet.....

Hvad blev der af Rocazino??? :)

Det første man selvfølgelig gør er at søge på nettet, men når man nu her kun
finder et enkelt støvet link til en sangtekst, hvad gør man så?
Kan det virkelig passe at jeg var den eneste der var fantastisk imponeret af
deres musik? Er jeg virkelig den eneste der stadig gider lytte til de nu,
alt for gamle numre?

Er der nogle af jer der har det på samme måde? Og som måske ved lidt om hvad
der skete med dem eftertiden...
Jeg har ladet mig fortælle at de rent faktisk ikke er gået i opløsning
"officielt" endnu... Men har danske grupper ikke også en forældringstid,
som alt andet? :)
Ligeledes, skulle de for en del år siden havde lavet en lille koncert...
.....eller er det bare noget jeg har drømt?

Er der nogle der kan af eller be-kræfte facts' af en hver art, så ville i
gøre en stille jyde meget glad...

Hilsen Allan, der for en kort stund lige var tilbage i 80'erne...
"FOR TIMEN STARTER NU"

Fra : Hibbit

Dato : 24-01-04 12:00

"AM" <bubb@shubiduatdcadsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Hvad blev der af Rocazino??? :)

> Er der nogle der kan af eller be-kræfte facts' af en hver art, så
> ville i gøre en stille jyde meget glad...

http://www.rockscenen.dk/kunstner.asp?Mode=1&KNr=105

Keld

Fra : Henning Nielsen

Dato : 24-01-04 12:11

> Hej!
>

> Jeg har nu længe gået og spekuleret over et af de store spørgsmål her i
> livet.....
>
> Hvad blev der af Rocazino??? :)

Hovedmanden Jesper Winge Leisner gør sig vist mest i filmmusik. Har bl.a.
skrevet musikken til Susanne Bier's "Elsker dig for evigt".
Henning

Fra : MacAlli

Dato : 26-01-04 22:24

> Hovedmanden Jesper Winge Leisner gør sig vist mest i filmmusik. Har bl.a.
> skrevet musikken til Susanne Bier's "Elsker dig for evigt".

....og til Den Eneste Ene og lidt til OKAY...

Fra : AM

Dato : 31-01-04 02:36

Hej igen...

Tak for de fine fif!

Jeg er PT selv ved at finde ud af, om rygtet om deres stadige små koncerter,
er sande.

Reply'er selvfølgelig når jeg finder ud af det.

Hilsen Allan