George is back!
Fra : Soulfood

Dato : 23-01-04 20:17

Så kom dagen, som vi vist er nogen stykker der har ventet på
George Michael´s nye single "Amazing" fik radio premiere.

Så til alle jer der kunne være interesseret så kan den høres her:
http://www.capitalfm.co.uk/els/elsMainMenu.asp

Med den ekstra mulighed for osse at downloade den for 2£.
5 uger før den bliver sluppet som single i butikkerne.

For mit eget vedkommende synes jeg den er "Amazing"!

Mere info på dansk kan findes på denne danske GM website:
www.older.dk

Rigtig god weekend til alle!

Soulfood/

Fra : Mr. MC

Dato : 23-01-04 21:06

"Soulfood" <hippy1981@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For mit eget vedkommende synes jeg den er "Amazing"!
>
> Mere info på dansk kan findes på denne danske GM website:

Jeg har hørt den en enkelt gang og jeg må sige, at den er bedre end de
sidste par singler, han er udkommet med. Jeg ville dog ønske, at han snart
lavede en lidt mere stille melodi, en ballade, da det klart er dér, hans
store talent ligger og dér hans fantastiske sangstemme nydes allerbedst.

Fra : Soulfood

Dato : 23-01-04 21:54

"Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavede en lidt mere stille melodi, en ballade, da det klart er dér, hans
> store talent ligger og dér hans fantastiske sangstemme nydes allerbedst.

Der kan jeg kun give dig ret
Der skulle være et nummer på det kommende album "Patience" release 15 marts.
der hedder "Through" og det nummer omtales som det bedste nummer George
Michael
skulle have skrevet - Så hvis det bare er på højde med "Jesus To A Child"

Kan vi vist ikke forlange mere - Nå jo efter at været blevet snydt to gange
her DK
for en live koncert så kunne vi vist godt tænke os sådan en!

Soulfoood/

Fra : Jacob E.

Dato : 24-01-04 02:00

"Soulfood" <hippy1981@hotmail.com> wrote in message
> Så kom dagen, som vi vist er nogen stykker der har ventet på
> George Michael´s nye single "Amazing" fik radio premiere.
> For mit eget vedkommende synes jeg den er "Amazing"!

For mit vedkommende:
Den havde ikke været interessant, hvis hans navn ikke stod på coveret.

Jacob E.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-01-04 14:55

"Soulfood" <hippy1981@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> George Michael

Øv, jeg håbede på en stavefejl i emnelinien og ser nu at det ikke omhandler
Georgs Bureau, for det havde været sejt hvis de kom tilbage

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk