oversættelse af sangtekst
Fra : Odense

Dato : 23-01-04 08:27

Hej Gruppe..

Ved ikk om det er den rigtige gruppe ,men prøver alligevel.

Jeg har et par sange som jeg gerne vil ha oversat teksten til Dansk.

Er der nogen der vil/kan hjælpe mig ??

Mvh. Bente

Fra : Peter Græbe

Dato : 23-01-04 08:54

Odense skrev:

> Ved ikk om det er den rigtige gruppe ,men prøver alligevel.
> Jeg har et par sange som jeg gerne vil ha oversat teksten til Dansk.

Prøv evt. dk.kultur.sprog - én sang pr. meddelelse.
Husk blot på, at det muligvis er copyright-beskyttet materiale.

--
Mvh. Peter Græbe

Fra : frank jørgensen

Dato : 23-01-04 12:16

Hejsa.........
Denne her er en side hvor man kan oversætte til de sprog man vælger,fra eng
til dansk osv håber at du kan bruge den.
http://www.tranexp.com:2000/InterTran

frankie.

Fra : Odense

Dato : 23-01-04 12:52

Hej..

Nu er det sådan at jeg ikke har teksten skrevet ned ,da det er mp3 filer
det drejer sig om.
men takker alligevel
Bente

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-01-04 18:07

Odense wrote:
> Hej..
>
> Nu er det sådan at jeg ikke har teksten skrevet ned ,da det er mp3
> filer det drejer sig om.
> men takker alligevel
> Bente

Så prøv med google og skriv "sangensnavn lyrics" (med anførselstegn) i
søgefeltet, så kan du måske finde en afskrift af teksten.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Odense

Dato : 23-01-04 18:18

Hej..

Det viste jeg ikke at man kunne grr og har nu fundet de sange som jeg skal
ha oversat.

Takker mange gange.

Bente

Fra : Odense

Dato : 23-01-04 18:56

Øhh.. Nu har jeg prøvet at oversætte via linket nedenunder ,men kan ikke og
der står vist oz at det kun er for betalende..

Findes der ingen side som er gratis ??