George Harrison - opsamling?
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 20-01-04 22:45

Er der nogen der ved, om der er lavet en opsamlings-cd med George
Harrison efter hans død?

Mvh. JIB

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-01-04 23:53

Jørn Ibsen skrev :
> Er der nogen der ved, om der er lavet en opsamlings-cd med George
> Harrison efter hans død?
>
> Mvh. JIB

Det gør der jo nok før eller siden! Men jeg har ikke hørt at der skulle være
nogen på vej, dog bliver hele hans katalog genudgivet, så mon ikke de ender
med en box-sæt eller en Greatest Hits disk.

Jeg ser lige at der kommer en Dark Horse Years Box
This item will be released on 15 March, 2004. You may order it now and we
will dispatch it to you when we receive it from our supplier.
Amazon.co.uk

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 21-01-04 11:00

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message

> [...]
> This item will be released on 15 March, 2004. You may order it now and we
> will dispatch it to you when we receive it from our supplier.

Mange tak! Jeg kunne ikke selv finde nogle nyheder på nettet.

Mvh. JIB

Fra : Thomas

Dato : 23-01-04 01:14

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse

> Mange tak! Jeg kunne ikke selv finde nogle nyheder på nettet.
>
> Mvh. JIB

Lidt mere info om den her:
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=11567

Mvh. Thomas