On the wings of love - hvem har originalt ~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 15:33

Jeg ved den er i hvertilfælde fra midt i 80'erne, for jeg har den på et
bånd fra US radio fra ca. 86.

Det er en mand der synger.

Kunster og album.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-01-04 16:31

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Jeg ved den er i hvertilfælde fra midt i 80'erne, for jeg har den på et
> bånd fra US radio fra ca. 86.
>
> Det er en mand der synger.

Et bud kan være The Barclay James Harvest, men der er mange der har lavet en
sang med den txt
http://makeashorterlink.com/?X5A512A17 for at kigge på forskellige bud på
den

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 18:00

Ivan V. Klattrup <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Et bud kan være The Barclay James Harvest, men der er mange der har lavet en

Umiddelbart lyder det som en solist.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 18-01-04 16:58

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:
> Jeg ved den er i hvertilfælde fra midt i 80'erne, for jeg har den på
> et bånd fra US radio fra ca. 86.
>
> Det er en mand der synger.
>
> Kunster og album.

Jeg troede ikke man kunne vinde Eurovision Song Contest på et
kopinummer?!

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Løjs

Dato : 18-01-04 17:59

> Jeg troede ikke man kunne vinde Eurovision Song Contest på et
> kopinummer?!

Den hed "Fly on the wings of love"
- det er ikke samme sang....

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 18:00

Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> wrote:

> Jeg troede ikke man kunne vinde Eurovision Song Contest på et
> kopinummer?!

Du tænker på Olsens nummer: Fly On the wing of love eller hvad den nu
hedder.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sus

Dato : 18-01-04 18:40

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Jeg ved den er i hvertilfælde fra midt i 80'erne, for jeg har den på et
> [...]

Jeffrey Osborne, måske.
Albumet hedder bare Jeffrey Osborne og er fra 1982,
udgivet på CD i 1984

Sus.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 18:50

Sus <sus@sol.dk> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jeffrey Osborne, måske.
> Albumet hedder bare Jeffrey Osborne og er fra 1982,
> udgivet på CD i 1984

Kender du den ?

Du kan høre den her:

http://www.gylling.net/ukendt-musik/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sus

Dato : 18-01-04 18:56

> Kender du den ?
>
> Du kan høre den her:
>
> http://www.gylling.net/ukendt-musik/
>
> --
> Med venlig hilsen Jesper
>
> http://www.gylling.net/

Nej, jeg kender den ikke, oplysningerne har jeg fra en database.
Det er et meget, meget kønt nummer. Jeg vender tilbage hvis jeg finder
ud af, om det er den.

Sus.

Fra : Sus

Dato : 18-01-04 19:00

"Sus" <sus@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej, jeg kender den ikke, oplysningerne har jeg fra en database.
> Det er et meget, meget kønt nummer. Jeg vender tilbage hvis jeg finder

Jo, den er god nok, det er det nummer med Jeffrey Osborne.

Sus.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 19:50

Sus <sus@sol.dk> wrote:

> "Sus" <sus@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, den er god nok, det er det nummer med Jeffrey Osborne.

Cool nok........ men hvordan ved du det ?

Jeg kan også godt finde den i en database, men dér kan man ikke høre
dem.

Jeg har flere hundrede af den slags numre.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sus

Dato : 18-01-04 19:55

> [...]
> dem.
>
> Jeg har flere hundrede af den slags numre.

Jeg "lånte" den lige fra nettet.

Sus.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 21:26

Sus <sus@sol.dk> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jeg "lånte" den lige fra nettet.

Den er jeg med på, men har du hørt den og ved du at det er Jeffrey
Osborne ?!

Da jeg fandt den stod der Clay Aiken, som er en knægt på 20 år som
genindspillede den i 2000.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sus

Dato : 18-01-04 21:47

> [...]
> Osborne ?!
>
> Da jeg fandt den stod der Clay Aiken, som er en knægt på 20 år som

Ja, jeg har hørt den, det er den samme. Helt sikkert.
Jeg sidder selv meget og roder med gamle spole-og kassettebånd,
jeg i sin tid har optaget, uden at skrive ned hvem det var, og hvad nummeret
hed, så jeg ved hvor meget det betyder, at man får skrevet det rigtige.

Sus.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 22:01

Sus <sussi.h@sol.dk> wrote:

> [...]
> hed, så jeg ved hvor meget det betyder, at man får skrevet det rigtige.

Så er vi i samme båd.

Jeg sidder med 100 kassette bånd - blandt andet en hel masse fra
amerikanske radiostationer, som jeg kopierede fra en tidligere kæreste,
som havde været au pair i California.

De ved hvordan man laver radio.

Er du til sådan noget soft rock ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sus

Dato : 18-01-04 22:09

> [...]
>
> Jeg sidder med 100 kassette bånd - blandt andet en hel masse fra
> amerikanske radiostationer, som jeg kopierede fra en tidligere kæreste,

100 kassettebånd, så ved du hvad du skal lave de næste mange år.
Soft rock, det kan man vel godt kalde det. Det er meget 60'er musik,
jer hører til den lidt ældre generation.

Sus.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-01-04 23:07

Sus <sussi.h@sol.dk> wrote:

> 100 kassettebånd, så ved du hvad du skal lave de næste mange år.
> Soft rock, det kan man vel godt kalde det. Det er meget 60'er musik,
> jer hører til den lidt ældre generation.
>
> Sus.

1965 her.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jacob E.

Dato : 19-01-04 02:01

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message

> 1965 her.
>
> --
> Med venlig hilsen Jesper

Get a room...

Jacob E.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-01-04 08:17

Jacob E. <not@realmail.ok> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message

> kæreste,

> Get a room...
>
> Jacob E.

Øh

Get a room ? Jeg er født i 65 - var bare nysgerrig efter hvornår Sus var
fra !

Det er sjældent man møder andre som kan lide soft rock.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jacob E.

Dato : 19-01-04 11:35

> [...]

> fra !
>
> Det er sjældent man møder andre som kan lide soft rock.

Det er GAS!!! Du ka' ta' det... ;oP

Men er det ligefrem sjældent??? Det forstår jeg nu ikke, for alle som lytter
til f.eks. Sky Radio kan vel også lide soft rock?

Mvh Jacob E.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-01-04 12:03

Jacob E. <not@realmail.ok> wrote:

> Det er GAS!!! Du ka' ta' det... ;oP
>
> Men er det ligefrem sjældent??? Det forstår jeg nu ikke, for alle som lytter
> til f.eks. Sky Radio kan vel også lide soft rock?

Jeg har fattet at det var gas

Jeg synes ikke skyradio er 100% soft rock, men det er der henaf.

Soft rock er ikke Carpark North og hvad alle de der vrede unge mænd
hedder.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-01-04 22:00

[2900] Jesper Haaber Gylling skrev :
> Jeg ved den er i hvertilfælde fra midt i 80'erne, for jeg har den på et
> bånd fra US radio fra ca. 86.
>
> Det er en mand der synger.
>
> Kunster og album.

Everly Brothers har en On the Wings of a Nightingale der minder meget om
Olsen Brother's GP sang. I øvrigt skrevet af Paul McCartney til Everly
Brothers
Albummet hedder Winge of a Nightingale
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDMISS70311130744132312&sql=A31320r6ay48b

Michael Lund Sørensen