Lydformat i flash-filer?
Fra : Adonai

Dato : 14-01-04 23:02

Måske OT, men:
hvordan trækker man lyden ud af en .swf fil ?

mvh
Adonai

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-01-04 00:51

Adonai wrote:
> Måske OT, men:
> hvordan trækker man lyden ud af en .swf fil ?
>
> mvh
> Adonai

Optager den.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Adonai

Dato : 17-01-04 21:30

> Optager den.
> -Sune

hmm, nåja......ved du hvilket format .swf filer lægger lyd i?
men tak for hjælpen
mvh
Adonai

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 18-01-04 01:28

Adonai wrote:

> hmm, nåja......ved du hvilket format .swf filer lægger lyd i?
> men tak for hjælpen
> mvh
> Adonai

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår spørgsmålet!

Jeg vil tro at når man klasker en .swf sammen i Macromedia Director,
eller hvad det nu hedder nu om dage, kan man importere forskellige
lydformater, som så bliver konverteret og komprimeret til et eller andet
proprietært format. Hvis du er heldig, så kan du åbne hele .swf filen i
en sample editor, åbn den som RAW, og så ligger lydene og musikken måske
deri. Eller du kan prøve at åbne den som MP3, hvis din sample editor kan
klare det.

Ellers kan du bruge et recorder program, som f.eks 'Total Recorder',
eller hvis du har Audigy eller SB Live lydkort, kan du bruge 'Creative
Recorder' til at optage musikken/lydene med.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Ricki

Dato : 18-01-04 12:10

> hmm, nåja......ved du hvilket format .swf filer lægger lyd i?
> men tak for hjælpen
> mvh
> Adonai

Det ved jeg......mp3 såmænd.

Hilsen Ricki

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 18-01-04 12:58

Ricki wrote:

> Det ved jeg......mp3 såmænd.

Jamen så er det sikkert bare at åbne den som MP3 i en sample editor der
kan det. Herfra burde man så kunne klippe musikken ud.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Adonai

Dato : 18-01-04 18:45

Ricki skriver:

> Det ved jeg......mp3 såmænd.

sørme ja! så mangler jeg bare at finde en editor, der kan åbne den
mange tak
Adonai

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-01-04 19:15

Adonai wrote:

> sørme ja! så mangler jeg bare at finde en editor, der kan åbne den
> mange tak
> Adonai

http://www.web-site-audio.com/section5/subsection1/

og