Nephew's "Movieclip"
Fra : Michael Vittrup

Dato : 14-01-04 10:01

Fra : aussie_rules

Dato : 14-01-04 17:07

Noget helt andet er: nummeret er jo totalt fedt !!!

Jesper Wagner

Fra : Uffe Holst

Dato : 14-01-04 21:27

In an article of 14 Jan 2000 aussie_rules wrote:

> Noget helt andet er: nummeret er jo totalt fedt !!!

Ja, i starten. Som det så ofte sker med Ugens Uundgåelige, så viser det
sig, at nummeret bliver en smule træls i længden. Ja, og det er endda kun
onsdag i dag.

--
Uffe Holst

Fra : Ralph

Dato : 14-01-04 17:40

> [...]
> et sted?
>
> Jeg har ikke kunnet finde den på google (!), så spørgsmålet er, om

Det gør den så nok ikke, og derfor er den eneste mulighed nok at planke den,
nu er det dig der ønsker teksten, så kunne du jo starte, skriv det tekst du
forstår, læg det herinde, så kommer der garanteret folk med bedre ører end
dig som vil fylde hullerne ud.

De første 60 sekunder ligger her http://www.nephew.dk/pages/mnframe01.html
klik på elektronisk galleri og movie klip.

Men bortset fra det, så er det et totalt fedt nummer.

--
Venligst
Ralph

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-01-04 18:43

Ralph wrote:

> [...]
>
> De første 60 sekunder ligger her http://www.nephew.dk/pages/mnframe01.html
> klik på elektronisk galleri og movie klip.

Så vil jeg da gerne komme med første gæt

society police (?).
Jeg si'r til mig selv.
Oh God
mon det er farvel?
Oh God
I hope not
And don't start.
I'm hard.
<et eller andet>
for så gi'r det jo sig selv.
And round we go.

jeg ser et movieclip
og tror at du vil slippe andre
ind på dig, a-ah
jeg hvisker a-ah
aa-hh aaah- aaah aah. aah aaah aaah aaaah
aaah aah aaah aaah

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-01-04 21:48

Robert Eriksen skrev:

Så ta'r I til Paris

> Jeg si'r til mig selv.
> Oh God
> mon det er farvel?
> Oh God
> I hope not
> And don't start.
> I'm hard.

Så ta'r jeg ind på Shell

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : PaU_Zathrus

Dato : 29-01-04 01:44

Jeg er kommet frem til følgende efter at have hørt hele nummeret FLERE
gange... (taget en lille halv time).

Så klapper I i takt.
Jeg si'r til mig selv.
Godt nok
og lykke og held
To night
Allright
I might
Just fight.
Så klapper jeg en knægt
så klapper det perfekt.
And here we go.

Så tar I til Paris
Jeg sir til mig selv
Oh God
mon det er farvel
oh god
i hope not
And don't start.
I'm hard.
Så tar jeg ind på Shell
for så gi'r det jo sig selv.
And round we go.

jeg ser et movieclip
og tror at du vil slip' andre
ind på dig, a-ah
jeg hvisker a-ah
aa-hh aaah- aaah aah. aah aaah aaah aaaah
aaah aah aaah aaah

Så ryger i tobak
Jeg si'r til mig selv
fuck det
jeg har det godt nok
og vel
igen
sålæng'
og seng
lesson
Så ryger jeg i bund
for du er både sød og ond
i love to long

[...]

Held på derude, hvis der er rettelser, vil det jo være fint at få det
pudset af.

PaU

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-01-04 09:23

PaU_Zathrus skrev:
> Jeg er kommet frem til følgende efter at have hørt hele nummeret FLERE
> gange... (taget en lille halv time).

hvem sagde hjernevask...
Et par rettelser:

> Så klapper I i takt.
SNIP
> aaah aah aaah aaah
>
> Så ryger i tobak
> Jeg si'r til mig selv
> fuck det
> jeg har det godt nok
> og vel
> igen
> sålæng'

I sing
this song

> Så ryger jeg i bund
> for du er både sød og ond
> i love to long
SNIP

Og så en enkelt detalje - det må altså være movie klip istedet for
movieclip - det hedder sangen da iflg.

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 14-01-04 19:50

> Men bortset fra det, så er det et totalt fedt nummer.

Ja det er faktisk rigtig godt.
Men noget halt andet. i dag sagde min kolega, at han lige havde hørt i
radioen at det er Baune fra DRs
serie "rockerne" som synger på det nummer. jeg må indrømme at jeg troede
ikke helt på det, men har
var meget sikker. Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke rigtig få det til at
passe, men det kan da godt være.
Er det nogle der har hørt noget om det?

Mvh. Rasmus

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-01-04 21:32

Rasmus Zeuch skrev:
> [...]
> troede ikke helt på det, men har
> var meget sikker. Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke rigtig få det

Den er god nok.

se fx: http://www.dr.dk/p3/ugensu.aframe?dropmenu=true

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 14-01-04 23:51

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er god nok.
>
> se fx: http://www.dr.dk/p3/ugensu.aframe?dropmenu=true

ok tak for det.
Lidt sjovt når man ikke kender ham fra andet end rockerne

Mvh. Rasmus

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-01-04 09:25

Michael Vittrup skrev:
> Davs; subj. kører jo næsten i døgndrift på P3, og nu ku' jeg altså
> godt tænke mig at finde ud af hva' de egentlig synger - nogen der har
> teksten et sted?

Dårligt nok fik jeg skrevet og sendt et andet indlæg i denne tråd, før jeg
ser dette:

http://www.nephew.dk/pages/lyricmovie.html

Vi havde da næsten ret

--