Kraftwerk i KB Hallen
Fra : Søren Olsen

Dato : 13-01-04 22:22

Hej,

Er der nogen her, der skal se Kraftwerk i KB Hallen d. 15 feb?

Overvejer selv at tage den lange vej fra Nordjylland, da der overraskende
nok stadig er billetter at få.
Hvordan er lyden i KB Hallen?

Mvh
Søren

Fra : aussie_rules

Dato : 13-01-04 22:17

Dårlig lyd i KB Hallen.....
Meget rungende. (også selvom der er publikum)

JW

Fra : iddqd

Dato : 14-01-04 18:43

aussie_rules wrote:
> Dårlig lyd i KB Hallen.....
> Meget rungende. (også selvom der er publikum)

Præcis.

Jeg kan faktisk ikke komme på et dårligere koncert sted i Kbh., selv om
der er mange der er dårlige lydmæssigt

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 14-01-04 21:49

> Præcis.
>
> Jeg kan faktisk ikke komme på et dårligere koncert sted i Kbh., selv om
> der er mange der er dårlige lydmæssigt

Hm, nu har jeg ikke særlig meget forstand på det, men de gange jeg har været
til koncert i KB Hallen har det været rigtig godt. Kan godt være, lyden har
været en smule rungende, men det var ikke noget, jeg lagde mærke til :)

Fra : Jakenold Schwarzeneg~

Dato : 17-01-04 00:46

Valby Hallen.

KB-Hallen er faktisk et fedt nok sted til rockmusik!

Jakob

Fra : iddqd

Dato : 17-01-04 14:02

Jakenold Schwarzenegger wrote:

> Valby Hallen.
>
> KB-Hallen er faktisk et fedt nok sted til rockmusik!

Altså der er vi godt nok ikke enige, de to gange jeg har været der,
Avril Lavigne og Sheryl Crow, har der været tydelige problemer med
reflektioner fra bagvæggen.

Jeg husker også samme problem fra Valbyhallen ,selvom de er længe siden
jeg har været til koncert der, blot husker jeg ikke problemet som
værende helt så slemt.

Mvh

Bruno

Fra : aussie_rules

Dato : 19-01-04 11:14

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> [...]

Nix ! Var der i november til Travis. Nok er jeg Travis - Fanatic, men lyden
var enormt dårlig som jeg osse skrev tidligere i denne tråd.
Tag et par ørepropper med, så løser du måske noget af problemet

Jesper Wagner

Fra : -V-

Dato : 19-01-04 12:21

aussie_rules wrote:

> Nix ! Var der i november til Travis. Nok er jeg Travis - Fanatic, men
> lyden var enormt dårlig som jeg osse skrev tidligere i denne tråd.
> Tag et par ørepropper med, så løser du måske noget af problemet

Travis er ikke rock.

Travis burde kun spilles på Tønderfestivalen og deslige steder.
Basta.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-01-04 12:34

-V- wrote:

> Travis er ikke rock.
>
> Travis burde kun spilles på Tønderfestivalen og deslige steder.
> Basta.

Ævl.

/David

Fra : aussie_rules

Dato : 19-01-04 18:44

> Ævl.
>
> /David

Enig ! Men hvis Travis skulle spille i Tønder ville det da spare mig nogle
kilometer.....

JW

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-01-04 13:49

-V- wrote:

> Travis er ikke rock.
>
> Travis burde kun spilles på Tønderfestivalen og deslige steder.
> Basta.

lol

Ligesom der er den der årlige grine-dag hvor en masse mennesker mødes og
griner, er der så ikke en klynke-dag?
Travis ville være et oplagt valg til at runde dagen af.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : iddqd

Dato : 19-01-04 19:00

aussie_rules wrote:

> Nix ! Var der i november til Travis. Nok er jeg Travis - Fanatic, men lyden
> var enormt dårlig som jeg osse skrev tidligere i denne tråd.
> Tag et par ørepropper med, så løser du måske noget af problemet

Måske du skulle lige få styr på din citatteknik, inden du udtaler dig en
anden gang.

Du besvare mit indlæg, men kommenterer noget jeg havde citeret fra det
tidligere indlæg. Det er noget rod for på den måde ser du ud som om du
er uenig med mig, mens det modsatte faktisk er tilfældet!

Mvh

Bruno