Godnatsang? Pia Raug?
Fra : Jeanett

Dato : 13-01-04 00:50

da jeg var lille bitte sang min moar en godnat sang for mig - kan stadig
høre hendes dejlige stemme synge den - men nu er det at jeg ikke ved hvad
det er for en - ud over at det vidt nok skulle være en fra Pia Raug....

Tilfældigvis nogle kendere herinde??

Den handler om alle dyrene i skoven, som er ved at lægge sig til rette for
at sove - under bladene, træerne....

Nogle der ved noget??

Jeanett

Fra : Kell

Dato : 14-02-04 01:03

Jeg ved at Hans Herik Leo , ham med filur , sang og spillede i en
børnudsendelse.....

"Hvis træerne fik lov, så lagde de sig og sov , men de må hele tiden stå og
kigge på hinanden, åhh ja ja ja , åh jajaja, jeg er så søvnig,,, osv...
Jeg ved ikke om dem rammer nogenlunde tæt nok på .. der er mere tekst , med
husene osvv.....