Brug af RegSvr32.exe
Fra : Martin Friis

Dato : 15-01-01 11:03

Hej,

Jeg har lavet et program der skal benytte regsvr32.exe, problemet er at når
man har brugt det, kommer der en dialogboks op der står at xxx er
successfuldt registreret....hvordan får jeg mit program til automatisk at
trykke enter (altså for at få denne dialogboks væk)??

Pft Bjørn

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 15-01-01 13:32

"Martin Friis" <martin@teamopel.dk> skrev i melding news:XUz86.21859$W81.256380@twister.sunsite.dk...
> [...]
> successfuldt registreret....hvordan får jeg mit program til automatisk at
> trykke enter (altså for at få denne dialogboks væk)??

Prøv med regsrv32 /? for å finne ut hvilke parametere som kan brukes...

Helge

Fra : Bjørn Nørgaard

Dato : 15-01-01 14:21

> Prøv med regsrv32 /? for å finne ut hvilke parametere som kan brukes...

Doh!!!!

Tak for hjælpen!

> Helge

Mvh Bjørn