Layla,Clapton
Fra : Tue Linder

Dato : 22-04-01 16:54

Hej!Er der nogen der ved hvad bandet hedder som lavede demnne sang?
Det eneste jeg ved er at Clapton var med.
Er det mon The Yardbirds?hilsen Tue
I øvrigt anbefaler jeg Peaches nye album "Teaches of Peaches"
Er du til hard core minimalisme,så skynd dig ned efter denne skive.

Fra : Carl Drud

Dato : 22-04-01 17:00

"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk> wrote:
> Hej!Er der nogen der ved hvad bandet hedder som lavede demnne sang?
> Det eneste jeg ved er at Clapton var med.
> Er det mon The Yardbirds?hilsen Tue

Det var Derek And The Dominos.

- Eric Clapton
- Bobby Whitlock
- Carl Radle
- Jim Gordon
- Duane Allman

--
Carl

Fra : nikolaj borg

Dato : 22-04-01 17:02

"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej!Er der nogen der ved hvad bandet hedder som lavede demnne sang?
> Det eneste jeg ved er at Clapton var med.

Hvis jeg ikke husker meget galt var det Derek and the Dominos, mere eller
mindre Claptons soloprojekt, hvor han gemte sig bag et band-navn.

/Nikolaj

Fra : Martin

Dato : 22-04-01 17:03

Det er Eric Clapton, gruppen hed derek and the dominos
/Martin

Fra : Lene Graver Madsen

Dato : 23-04-01 08:56

Mon ikke det er "Cream" ??