MS Windows
briani 27239
der må da være nogen som ved noget :-(
Fra : HJMM

Dato : 04-02-04 22:28

er der ikke en venlig sjæl som kan afhjælpe mig med mit probem som er.
hver gang jeg starter den op scanner den to part på min disk for konsistens
uden den finder noget.
kan jeg afhjælpe det da det er sk... træls
jeg kører xppro med alle opdateringer
mvh sloth
ps har haft noget agobot virus på maskinen fornylig men skulle være clean nu

Fra : Olesen

Dato : 04-02-04 22:46

"HJMM tdcadsl.dk>" <Sloth2@<REMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh sloth
> ps har haft noget agobot virus på maskinen fornylig men skulle være clean

Kør en scandisk, defragmentering, rens ud i alt skidt.
Har du Seagate harddisk, prøv deres SeaTools testprogram...
Det samme med IBM diske osv.....de søger efter
fysiske fejl.
Fortsætter det, -prøv en geninstallation.

Fra : HJMM

Dato : 04-02-04 23:00

kan man evt lave en rep af xp uden at skal opdatere det hele igen og uden at
få dobbelt af det hele ?

Fra : Fjollefrans

Dato : 04-02-04 23:38

> kan man evt lave en rep af xp uden at skal opdatere det hele igen og uden
at
> få dobbelt af det hele ?

jeps, boot fra din xp cd og vælg repair

(der findes tilfælde hvor et enkelt program er gået i skoven over det, men
det kræver mere end almindelig uheld)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-02-04 23:54

Ja. Kør reparationen fra din CD.

Fra : HJMM

Dato : 05-02-04 01:26

okay måden jeg kom ud af det på.
1.prøvede at køre defragt på de part som den kørte konsistens test af i
opstart.
det kunne jeg ikke få lov til da den sagde "defragt har fastslået planlagt
kørsel af chkdsk bla.bla."
okay fat i dospromt
2: skrev drev :chkdsk /f svarret jeg fik var at drevet var låst om den
skulle gennem tving og annulere alle handles svar ja
3:kør defragt igen nu skulle du gerne få lov jeg gjorde dette pa samtlige
part som kørte i opstart og nu genstarter den perfekt igen
håber det kan hjælpe andre i med samme probs og tak til alle der svarede
mvh sloth