MS Windows
briani 27239
Problem med Windows Mediaplayer
Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 04-02-04 21:59

Hej. Jeg har et irriterende problem. Lige pludselig vil top og bundpanelerne
i WMP ikke forsvinde, når jeg kører fuld skærm. Det skal siges at det HAR
virket, men det er altså pludselig holdt op. Jeg har prøvet at afinstallere
og installere igen, men det har ikke hjulpet.

Er der nogen, der har et forslag til hvad der er galt?

mvh Claus

Fra : Edmund

Dato : 04-02-04 22:46

Claus Hegelund Skaarup skrev:

> [...]
> hjulpet.
>
> Er der nogen, der har et forslag til hvad der er galt?

Du har trykket på mellemrums tasten på et tidspunkt.
Gør det igen, men WMP skal måske have lidt masage før du rammer det
rigtige tidspunkt for tastetryk.

Problemet er at den danske version har en grafikfejl i toppen, der skal
være en knappenål at trykke på, den har et halvt flag i stedet for.

Installer den engelske version i stedet for.
Du skal installere den 2 gange lige efter hinanden for at det virker.
--
Mvh Edmund

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 05-02-04 20:50

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Du har trykket på mellemrums tasten på et tidspunkt.
> Gør det igen, men WMP skal måske have lidt masage før du rammer det
> rigtige tidspunkt for tastetryk.

Nu har jeg trykket ca. 150 gange på mellemrumstasten og nu virker det
pludselig igen.
Meget mærkeligt firma...

Tak for hjælpen

mvh Claus

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-02-04 19:02

Claus Hegelund Skaarup skrev i en meddelelse...
> [...]
> hjulpet.
>
> Er der nogen, der har et forslag til hvad der er galt?

Det var en der havde samme problem for et par dage siden, måske kan det
hjælpe:
url:http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=DqfTb.82666%24jf4.5283937%40news000.worldonline.dk&prev=/groups%3Fdq%3D%26num%3D25%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.edb.system.ms-windows%26start%3D75
--
Hilsen Torben Greve Otzen

OE-QuoteFix
Træt af Outlook Express's måde at citere på?
http://flash.to/oblivion