MS Windows
briani 27239
screenshot..hvordan?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 04-02-04 18:12

Hvordan er det nu man tager et billede af ens skrivebord med de programmer
der nu kører? Der er en prt scr knap, men hvordan er det nu man får et
billede ud af det?

mvh Michael

Fra : Ernst V. Jacobsen

Dato : 04-02-04 18:18

> Hvordan er det nu man tager et billede af ens skrivebord med de programmer
> der nu kører? Der er en prt scr knap, men hvordan er det nu man får et
> billede ud af det?

tryk ctrl+v i et eller andet billedprogram, fx paint shop pro eller
photoshop el.a.

Fra : KeNzO

Dato : 04-02-04 18:57

ALT + prt scr knappen for et aktiv vindue
prt scr knappen for HELE skærmen
åbnet paint prg klik på redigere også ned til sæt ind og vupti så har dit
billede af eks dit skrivebord

Fra : michael bennati scho~

Dato : 05-02-04 00:34

"KeNzO" <kenzo21FJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse
> ALT + prt scr knappen for et aktiv vindue
> prt scr knappen for HELE skærmen
> åbnet paint prg klik på redigere også ned til sæt ind og vupti så har dit
> billede af eks dit skrivebord

Det kan jeg sq ikke få til at fungere... jeg bruger adobe photoshop 7.
hvordan gør jeg der?
mvh Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-04 01:14

"michael bennati schou"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev :

>Det kan jeg sq ikke få til at fungere... jeg bruger adobe photoshop 7.
>hvordan gør jeg der?

Spørg i news:dk.edb.grafik, der ved de alt om photoshop.
--
Knud

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-02-04 01:14

michael bennati schou skrev:

> Det kan jeg sq ikke få til at fungere... jeg bruger adobe
> photoshop 7. hvordan gør jeg der?

I Photoshop: Ctrl + N > klik OK > Ctrl + V.

Madsen.