MS Windows
briani 27239
XP - Sikkerhed?
Fra : The Tulip

Dato : 03-02-04 22:13

Hejsa .,

hvad hedder det system der brokker sig når man skifter hardware ??? altså
det sikkerheds værk ., jeg snakker ikke om enhedhåndtering eller drivere.

Hvordan slår man det fra ???

~~Frank .,

Fra : Hans

Dato : 03-02-04 22:34

I news:Xns9484E1F91CADBdontreplymymailplz@130.227.3.84 skrev The Tulip:

> [...]
>
> hvad hedder det system der brokker sig når man skifter hardware ???
> altså det sikkerheds værk ., jeg snakker ikke om enhedhåndtering

Er det den indbyggede funktion som tjekker hvor mange gange du har skiftet
hardware, og du så bliver nødt til at gen-registrere din Windows du mener?

Det kan ikke slås fra da det er en del af licensbestemmelserne.

/ Hans

Fra : The Tulip

Dato : 03-02-04 22:47

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in

> Er det den indbyggede funktion som tjekker hvor mange gange du har
> skiftet hardware, og du så bliver nødt til at gen-registrere din
> Windows du mener?

Ja ., det er den ...

> Det kan ikke slås fra da det er en del af licensbestemmelserne.

Øvøv ., men det kan vel lade sig gøre alligevel ??

~~Frank .,

Fra : peter hansen

Dato : 05-02-04 00:12

[CUT]

> Øvøv ., men det kan vel lade sig gøre alligevel ??

Jeg tvivler men alt er relativt så du kan vel i princippet godt.
Desuden har jeg kun fået den en gang og så skal man bare ringe til Microsoft
og få en sjov key på sindssyg mange cifre og så virker det igen (min licens
er lovlig btw)

// Peter