MS Windows
briani 27239
Hjælp med grafik
Fra : MKN

Dato : 03-02-04 21:36

Hejsa

Jeg kan ikke køreet spil på mit XP Pro......jeg har et delt
grafikkort, som ganske vidst er stort nok til at kører spillet, men
det kan spillet åbenbart ikke se. Den vil ikke kører og skriver
istedet at der kræves min 12 mb grafikkort ledigt, for at kunne spille
det.

Har det noget at gøre med at grafikkortet kører med delt ram?

og

Kan man på nogen måde enten frigøre ram på grafikkortet eller på en
anden måde tildele ram til kortet?

Håber nogle kan hjælpe.

Fra : SonnyBoy

Dato : 03-02-04 21:53

On Tue, 03 Feb 2004 21:36:06 +0100, MKN <denmark_cyber@hotmail.com>
wrote:

>Jeg kan ikke køreet spil på mit XP Pro......

Det ville hjælpe meger hvis du fortalte hvilket spil det drejer sig
om....

<mlr>

Fra : N´far

Dato : 03-02-04 21:59

"SonnyBoy" <Sonny@i.live.nowhere> skrev i en meddelelse

> Det ville hjælpe meger hvis du fortalte hvilket spil det drejer sig
> om....
>
> <mlr>

I bios:
Setting:
"Share AGP ram size" eller sådan noget i denne retning.

Fra : MKN

Dato : 04-02-04 06:52

Det er GTA3...