"I Will Survive"
Fra : Thomas Kjeldsen

Dato : 22-04-01 13:50

Nogen der ved hvem der har lavet den version af "I will Survive" som jeg
fristes til at kalde LaLaLa-Remix. Jeg har hørt den på div. diskotek/klubber
allerede i uge 7. Det er bare et rigtigt fedt mix... hvor der er fælles sang
så det batter...
Tja.. mere informativ kan jeg faktisk ik rigtig være, men jeg poster stadig
dette i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig for jeg har ledt efter
nummeret i rigtig lang tid.

Vh, Thomas Kjeldsen

Fra : Chris

Dato : 22-04-01 22:10

On Sun, 22 Apr 2001 14:49:59 +0200, "Thomas Kjeldsen"
<thomas@kjelds1.dk> wrote:

> [...]
>dette i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig for jeg har ledt efter

Vist nok noget med Double Double Dutch... Det er måske ikke korrekt,
men i det mindste et hint mere.

kh
Chris Hansen

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 01-05-01 20:48

Er det ikke versionen med Cake ???

- Jonas

Thomas Kjeldsen <thomas@kjelds1.dk> wrote in message
[...]
:
: Vh, Thomas Kjeldsen
:
:

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-05-01 23:27

Således skrev "Jonas L. Jensen" <jonas@stav.dk> i dk.kultur.musik
Tue, 1 May 2001 21:47:39 +0200:

>Er det ikke versionen med Cake ???

Njah, Cakes udgave er nok ikke ligefrem noget jeg ville kalde et
LaLala-mix. Deres udgave er faktisk temmlig hård.

Kan det mon være noget Robbie Williams-noget? Hans sidste hit er jo
planket mere eller mindre fra "I will survive".

Knud
--
A TRUE Klingon warrior does not comment his code. - maxsec

Fra : Chris

Dato : 02-05-01 09:46

<thomas@kjelds1.dk> wrote:

> [...]
>allerede i uge 7. Det er bare et rigtigt fedt mix... hvor der er fælles sang

Tjaa, langt om længe fandt jeg ud af det.
Det er hverken Cake eller noget med Double Double Dutch.

Det er såmænd bare den danske gruppe Cargo, der traller sig igennem
"La La La".

Jeg har den som MP3, hvis nogen skulle interesserer sig for det. I
hvert fald skal jeg da gerne maile den til både højre og venstre

kh
Chris Hansen

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 04-05-01 11:39

On Wed, 02 May 2001 08:46:11 GMT, dsl3353@vip.cybercity.dk (Chris)
wrote:

>Tjaa, langt om længe fandt jeg ud af det.
>Det er hverken Cake eller noget med Double Double Dutch.

Sådan lidt apropos. Robbie Williams har godt nok også stjålet en del
af musikken fra I Will Survive til sin "Supreme Amore"
..

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Tim

Dato : 07-05-01 00:43

Et lidt sent svar til denne post, men det kunne måske være
Hermes House Band.

Tim

Fra : Henrik Hambak

Dato : 07-05-01 18:45

Hmm den vers. jeg har er der skam også tralala osv men de er i hvert fald
IKKE danske :)

Men dy har ret ... Den er da kult hvis det er den samme vi tænker på :)
Man bliver i helt godt humør

Hr. Humbuk