MS Windows
briani 27239
Updates - kan man det ??
Fra : JMN

Dato : 03-02-04 18:45

Hej i gruppen !

Som så mange andre hænder det at C-drevet formateres
af forskellige årsager. Jeg skal så starte forfra med diverse
win.updates. Er det ikke muligt at brænde samtlige updates over på en skive
eller noget andet smart ?

Måske et underligt spørgsmål, men jeg prøver alligevel.

vh.
JMN

Fra : Ostekongen

Dato : 03-02-04 18:55

> [...]
skive
> eller noget andet smart ?
>
> Måske et underligt spørgsmål, men jeg prøver alligevel.

Hmm...jeg er ikke sikker på min udtalelse, men:
Jeg tror da ikke man for at nå fra ver 1.0 til 1.5 er
nødsaget til at gå gennem alle trin fra 1.1 til 1.2 til 1.3 osv.
Tror da Windows upate selv finder ud af at du bare skal have
den nyeste version.....

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-02-04 19:00

JMN skrev:

> [...]
> af forskellige årsager. Jeg skal så starte forfra med diverse
> win.updates. Er det ikke muligt at brænde samtlige updates over på en

....jeg har gjort det på min XP, hvor jeg fandt filerne på "Midlertidige
internetfiler"...

....på min 98SE kan jeg derimod ikke finde dem...
Hans

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-02-04 20:31

Hans Paulin mumbled his insignificant opinion in:
bvonk2$17ar$1@news.cybercity.dk

> ...jeg har gjort det på min XP, hvor jeg fandt filerne på
> "Midlertidige internetfiler"...

Lidt en kage løsning, windowsupdate har faktisk en funktion hvor man kan se
hvilke opdateringer som er tilgængelige, men i stedet for at installere dem
kan man bare hente dem. Se efter "windows update katalog" på

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-04 19:15

"JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote in message
> [...]
> af forskellige årsager. Jeg skal så starte forfra med diverse
> win.updates. Er det ikke muligt at brænde samtlige updates over på en

Når du indstallerer XP henter den selv lige de nyeste filer og så er det kun
service pack og andre ting man lig har brug for, der skal hentes bagefter,
du skal ikke indstallere alle opdateringerne igen, kun de nyeste som også
indeholder filerene fra tidligere opdateringer, så det er ikke så stort et
problem, det med at gemme dem ned på en skive er ikke så smart. da du jo så
helst skal have fuldstændig samme konfiguration af harddiske og andre ting i
maskinen. Hent du hellere de nyeste ting fra Winupdate. det er altså bedre.

Mvh
Simon

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-04 20:00

In article <401fde05$0$273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Guffe@guffe.dk says...

> Som så mange andre hænder det at C-drevet formateres
> af forskellige årsager. Jeg skal så starte forfra med diverse

Det gør man kun når disken bryder ned og man ikke har backup af
systemet.

> win.updates. Er det ikke muligt at brænde samtlige updates over på en skive
> eller noget andet smart ?

Her findes SP1 til XP:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=83e4e879-fa3a-
48bf-ade5-023443e29d78&DisplayLang=en