MS Windows
briani 27239
installer problem
Fra : gc

Dato : 03-02-04 13:03

Jeg har problemer med min ms installer.
enten sker der intet når jeg forsøger at installere forskellige programmer
eller også får jeg en fejl: Error 1723. There is a problem with this Windows
Installer Package.
A DLL required for this install to complete could not be run. Contact
your.........

Kan man geninstallere ms installeren eller hvad kan man gøre ?

Jeg kører XP pro.

/gc

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 03-02-04 19:42

"gc" skrev
> [...]
> your.........
> Kan man geninstallere ms installeren eller hvad kan man gøre ?

Fundet på Google Groups:
Go to Office.Microsoft.com and click on Product Updates.
In there should be a newer Windows Installer.
I had to do that on one computer and it worked
fine after that.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : gc

Dato : 05-02-04 07:56

> [...]
> In there should be a newer Windows Installer.
> I had to do that on one computer and it worked

Takker, men jeg har ikke kunnet få update siden til at virke.
Den skriver: Webstedet Office Update kan i øjeblikket ikke undersøge,
hvilke opdateringer der kan bruges på grund af tekniske problemer.

Jeg må vel bare prøve igen og igen indtil det virker.

/gc