Festivaler i år
Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 22-04-01 14:21

Er jeg den eneste der synes at festivalerne i år er lidt dårligere besat end
sidste år. Ikke at der ikke er store navne o.s.v., men i forhold til sidste
år er det ikke så meget. Kunne det have noget at gøre med Roskilde sidste
år?

P.s. Jeg skal nu nok alligevel afsted!

Fra : Peter

Dato : 22-04-01 19:00

> [...]
> år er det ikke så meget. Kunne det have noget at gøre med Roskilde sidste

Hej

Et alternativ, for dig kunne være LoveParade i Berlin i juli, se www.loveparade.net jeg skal
dog skynde mig at nævne at det er Techno og ikke noget kommercielt pop og lign.
se evt. thread:
Subject: Verdens bedste festival = Loveparade
Indlægget er dateret d. 31 marts

Fra : Henrik vAn Alten

Dato : 22-04-01 19:43

Loveparade er da aflyst i år

Fra : John K

Dato : 22-04-01 20:07

> Loveparade er da aflyst i år

Det er da vist ikke 100% afgjort endnu.

Man arbejder på den 21. juli som ny dato.

Mvh

John K

Fra : RiddLeR

Dato : 22-04-01 22:11

Tysk politi har forbudt loveparade i Berlin på den normale dato. Der snakkes
om at LoveParade skal holdes i en anden tysk storby eller om datoen skal
ændres og alligevel afholdes i Berlin, men 1 ting er sikkert: LoveParade
2001 BLIVER afholdt...

Fik info'en fra min tyske klassekammerat :)

- Jonas

Fra : Kristian Stephansen

Dato : 22-04-01 23:21

Jeg forstod det da sådan, at en eller anden miljøforening har lejet parken
hver eneste weekend i hele sommerperioden for at forhindre det store
arrangement, der - åbenbart - sviner ret meget.

/ Kristian

Fra : Kasper Bisgaard

Dato : 23-04-01 20:00

"RiddLeR" <tono@image.dk> skrev i en meddelelse

> LoveParade 2001 BLIVER afholdt...
>
> Fik info'en fra min tyske klassekammerat :)

Jamen, ring til Ritzau.. Så må den jo være god nok. (undskyld, kunne ikke
lade være)

-Kasper

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-04-01 23:34

"Peter"
> Et alternativ, for dig kunne være LoveParade i Berlin i juli, se www.loveparade.net jeg skal
> dog skynde mig at nævne at det er Techno og ikke noget kommercielt pop og lign.
> se evt. thread:

Hold da op, hvor kan du snakke om den festival!

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Peter

Dato : 23-04-01 22:12

> "Peter"
>
> Hold da op, hvor kan du snakke om den festival!
>
> --
> Peter Brandt Nielsen
> http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Hej, ja det er ganske rigtigt. For mig har det været en forrygen oplevelse hvert år. En sådan
oplevelse under jeg absolut alle jer andre læsere i denne NG. Jeg kan kun sige "prøv det" (ups,
vist et slogan fra en reklame
Så det er i min hjertens godhed jeg reklamerer for LoveParade.
Ifølge nedenstående længere nyhedsbrev fra PlanetCOM (foreningen bag LoveParade) bliver
LoveParade afholdt d. 21 juli istedet for d. 14 juli

mvh Peter

******************
Loveparade.net Newsletter #2

Berlin, 23 April 2001

The Loveparade motto for 2001 is officially announced!!!

JOIN THE LOVE REPUBLIC

For years we have peacefully gathered in the historic setting of the
avenue "Straße des 17. Juni" with the goal of joining people in happiness
and inspire them to act on this together in an open and tolerant world.

Millions of Loveparade participants do exactly this every year on the 2nd
Saturday in July in order to give life to this spirit and and show an
example.

We also want this for the future!

We do not want the role of music and youth culture to be continually
called to question!

We don't want to be banned from the city and we don't want our DAY
changed!

We do not want to wave any banners, don't want candle-carrying marchers,
no rallying cries nor any violence in order to be recognized as an assembled
group!

We do not want to comply and through this put our vision in question!

We have an idea of a better world and have an idea of how it can be done!

It cannot be that the "Berlin Republic" finds us to be an annoyance only
because our form of expression is not understood nor accepted.

For this reason we will demonstrate on July 21st for the LOVE REPUBLIC!

The LOVE REPUBLIC recognizes no borders, no nationalities.

It stands for internationality and the positive youth partnership for the
development of society in the united Europe and in the world.

Your Loveparade.net team
www.loveparade.net

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-04-01 20:22

"Peter"
> [...]
> oplevelse under jeg absolut alle jer andre læsere i denne NG. Jeg kan kun sige "prøv det" (ups,

Det er også fint nok.

--
Dansk Whitney Houston-hjemmeside http://www.whitney.dk