MS Windows
briani 27239
del en fil i 2
Fra : jobe

Dato : 02-02-04 19:53

hejsa.
jeg har en stor fil på ca 720mb som jeg vil have delt over til 2 filer kan
dette lade sig gøre.
og hvad kræver det af program
hilsen jobe

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-02-04 20:36

jobe <j.moeller@oncable.dk> wrote:
> hejsa.
> jeg har en stor fil på ca 720mb som jeg vil have delt over til 2
> filer kan dette lade sig gøre.

Ja.

> og hvad kræver det af program

Skal den samtidig komprimeres så benyt et pakkeprogram, eks winzip eller
winrar. Hvis den blot skal "skæres over" kan du benytte en filesplitter,
eks HJSplit. Filen skal splittes inden den(de) kan benyttes.

Er det en film, så skal det ikke gøre som jeg har nævnt.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-02-04 20:40

Soeren Nielsen <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote:

> Skal den samtidig komprimeres så benyt et pakkeprogram, eks winzip

Det winzip da forresten vist ikke... Nå pyt, WinRAR er kanon.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 02-02-04 21:29

Hvis det er film...AVI format

Kan du bruge avispilt og nandub til lyden.

Avisplit deler bare filen uden synkronisering

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-02-04 21:37

Allan Hansen <allanh@besked.com> wrote:
> Hvis det er film...AVI format
>
> Kan du bruge avispilt og nandub til lyden.
>
> Avisplit deler bare filen uden synkronisering

http://www.divx-digest.com/software/index.html
Der er noget værktøj, men jeg har ikke erfaring med det.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-04 20:35

"jobe" <j.moeller@oncable.dk> skrev :

>jeg har en stor fil på ca 720mb som jeg vil have delt over til 2 filer kan
>dette lade sig gøre.

Det nemmeste vil være at pakke den med Winrar og lade Winrar
splitte filen.

Ellers er der masser af file splittere at finde på nettet.

http://www.google.dk/search?q=file+splitter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Hvis det er filn, som vil dele to sebare filn, så er det andre
programmer, der skal til.
--
Knud

Fra : Allan Hansen

Dato : 02-02-04 20:36

Hvilke type fil er det?

Hvis den skal pakkes kan du bare bruge winrar.

Mvh Allan

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 03-02-04 01:37

Hej
Brug TotalCommander (tidligere Windows-commander)og du har alt ved hånden
som du har brug for til at administrere dine filer.
mvh
Kurt