MS Windows
briani 27239
Nedlukning
Fra : Allan Hansen

Dato : 02-02-04 18:14

Hej NG

Jeg har et problem med at min computer bare uden videre slukke........

Sommetider kan den køre i 12 timer og ander gange kører den nogle få
minutter.

Med venlig hilsen
Allan Hansen
allanh@besked.com

Fra : Jean

Dato : 02-02-04 21:00

Allan Hansen skrev:
> Jeg har et problem med at min computer bare uden videre slukke........

Det kan være en fejl i kabinettet, der gør at PC'en slukker vilkårligt. Det
kan osse være noget helt andet - en fejl på bundkortet måske... det er svært
at sige.

Mvh Jean

Fra : Allan Hansen

Dato : 02-02-04 21:06

Det er mest når jeg skal sende fra mit net kort

Fra : Jean

Dato : 02-02-04 21:09

Allan Hansen skrev:
> Det er mest når jeg skal sende fra mit net kort

Lyder usandsynligt. Men du kan da prøve at fjerne netkortet et par dage,
hvis det er muligt og se om det bliver bedre...

Mvh Jean