MS Windows
briani 27239
adgangskode
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 02-02-04 17:23

hej
Jeg har lammet mig for vildt jeg lavede adgangskoden om på min Xp i morges
.....og nu kan jeg ikke huske den ved godt det er for lamer ...
Hvad kan jeg gøre..... for det er sgu lidt lort

mvh. brian the lamer

Fra : Spangkuk

Dato : 02-02-04 19:15

"Jens Vestergaard" <fischer.vestergaard@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> Jeg har lammet mig for vildt jeg lavede adgangskoden om på min Xp i
morges
> ....og nu kan jeg ikke huske den ved godt det er for lamer ...
> Hvad kan jeg gøre..... for det er sgu lidt lort

OMG

Spang

Fra : Hardy Laursen

Dato : 02-02-04 20:29

Hej Brian !

Hvis det er under dit eget brugernavn, kan du gå ind som / skriv bruger -
administrator, password, administrator, derefter går du ind i kontrolpanel
og ændre dit eget bruger / password. (:-{>>

Mvh.
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : Spangkuk

Dato : 02-02-04 20:35

"Hardy Laursen" <hardygj@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> administrator, password, administrator, derefter går du ind i
kontrolpanel
> og ændre dit eget bruger / password. (:-{>>

Skal man ikke skrive den gamle kode først, før man kan
ændre koden ?

Eller mener du det er løsningen, hvis Jens af uransagelige
grunde ikke har ændret administratorkoden ?

Spang