MS Windows
briani 27239
skriver ulæste postmeddelelser i opstarten
Fra : kim

Dato : 02-02-04 14:12

Når jeg skal logge på XP. har jeg 2 brugerkonti og under den ene står der
jeg har 3 ulæste postmeddelelser, når jeg klikker med musen på den, kan jeg
se det er på min søns Hotmail e-mail-adresse og han har også været logget
på, og det er efter dette, det er sket. Men hvordan får jeg slettet det, jeg
har ikke mulighed for at min søn kan logge på Hotmail og læse sine 3 mail,
det må kunne slettes et eller andet sted i Windows XP.

Fra : Søren Blom

Dato : 02-02-04 15:12

"kim" <km42@(-slet-)ofir.dk> skrev
> Men hvordan får jeg slettet det, jeg
> har ikke mulighed for at min søn kan logge på Hotmail og læse sine 3 mail,
> det må kunne slettes et eller andet sted i Windows XP.

Så sent som i sidste uge var der en der spurte om det samme, så prøv at
kikke en uges tid tilbage i gruppen eller brug
http://www.google.com/advanced_group_search så kan du finde svar.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : kim

Dato : 02-02-04 15:44

Tak

Jeg fandt det og problemet er blevet løst

Kim