MS Windows
briani 27239
Outlook er langsom i opstart ved nyinstall~
Fra : Joe

Dato : 02-02-04 11:35

Jeg har geninstalleret min Windows XP og jeg køre op imod en Exchange 2000
server med Outlook 2002. Tidligere gik min Outlook på serveren med det samme
uden ventetid. Dvs. jeg kunne læse min post med det samme, efter jeg
startede Outlook op. Men nu her hvor jeg har geninstalleret alt, så går der
pludselig ca. 20 sekunder, hvor Outlook bare står og hænger under opstart?
Jeg ser det konserkvent på alle de computere jeg geninstallere og jeg kan
ikke lige finde ud af hvorfor, da det blot er en helt standard opsætning!?

Det underlige er vel at det har virket perfekt tidligere og med samme
konfiguration?

Er der nogen der har en idé til hvad det kan være?