MS Windows
briani 27239
Dokumenter
Fra : Michael Jensen

Dato : 02-02-04 09:14

Jeg vil så gerne gemme mine data et andet sted end det default sted
"C:\Documents and Settings\bruger\Dokumenter". Hvordan fortæller jeg Windows
2k det, så den husker det?

Michael

Fra : Else Holm

Dato : 02-02-04 09:29

"Michael Jensen" <mj3@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil så gerne gemme mine data et andet sted end det default sted
> "C:\Documents and Settings\bruger\Dokumenter". Hvordan fortæller jeg
> Windows 2k det, så den husker det?
>
> Michael

Hvis du med data mener Word-dokumenter, så ....
Opret en mappe, der f. eks. hedder Worddoc, hvor du nu vil have den
liggende.
Gå ind i Word > Funktioner > Indstillinger > Filplaceringer og klik
dig frem til den nye mappe.
I Excel opretter du tilsvarende en mappe - går ind i Funktioner >
Indstillinger > Standardfilplacering og skriver stien ind.

--
Else

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-02-04 10:01

> Hvis du med data mener Word-dokumenter, så ....
> Opret en mappe, der f. eks. hedder Worddoc, hvor du nu vil have den
> liggende.

Jeg mener _alle former for data. Hvis jeg fx vil gemme en vedhæftet fil, fra
en mail, tro Windows 2k jeg vil gemme den i "C:\Documents and
Settings\bruger\Dokumenter", men det vil jeg ikke. Jeg er godt klar over,
jeg kan sætte programmerne til at gemme og lede der hvor jeg gern evil have
det, men tak alligevel

Michael

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-02-04 10:24

Michael Jensen <mj3@hotmail.dk> wrote:

> [...]
> Settings\bruger\Dokumenter", men det vil jeg ikke. Jeg er godt klar
> over, jeg kan sætte programmerne til at gemme og lede der hvor jeg

Højreklik på "Dokumenter" - "Egenskaber" resten giver vist sig selv (set
i win2k)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-02-04 11:19

> Højreklik på "Dokumenter" - "Egenskaber" resten giver vist sig selv (set
> i win2k)

Hvor indlysende

Takker og bukker

Michael