MS Windows
briani 27239
Undertekster i Mediaplayer
Fra : SimSalaBim

Dato : 01-02-04 12:27

Ved ikke hvor jeg skal henvende mig, så jeg prøver her:

Når jeg skal vise undertekster på en AVI film går det for det meste
problemfrit. (Film og undertekster bliver omdøbt så de hedder det samme)
Dog sker det af og til at mediaplayer ikke vil vise dem, lige meget hvad jeg
gør.

Er der nogle der har et bud på hvad der går galt

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-02-04 13:03

> Er der nogle der har et bud på hvad der går galt

Undertekstfilen kan sagtens være korrupt eller af et ukendt format. Du
kan installere en add-on til mediaplayer der hedder VobSub
(www.doom9.org) eller du kan bruge en bedre afspiller, såsom BS Player.

Husk at ikke alle personer i den vide verden, er lige gode til at lave
undertekster - nogen ripper dem direkte fra en dvd, andre har intet liv
og laver dem i hånden - begge dele kan der være problemer med

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-02-04 13:23

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:401ceaee$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> undertekster - nogen ripper dem direkte fra en dvd, andre har intet liv
> og laver dem i hånden - begge dele kan der være problemer med

Hejsa

Du kan som alternativ også bruge The Core Media Player som fås her:
www.corecoded.com
Den afspiller stort set alle undertekst-typer, man kan justere på
underteksterne under afspilning så de kommer til at passe bedre, den
understøtter også flere lydspor osv.
Jeg bruger den selv og er overordenligt glad for den, faktisk synes jeg den
er bedre en Windows Mediaplayer.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : SimSalaBim

Dato : 02-02-04 07:20

Takker. Nå har jeg noget at gå videre med.