Det franske band Air -
Fra : jam

Dato : 22-04-01 11:30

har lavet 3 CD'er (hvad jeg ved af). Den ene er musik til en film.
Er der nogen der ved hvad den film hedder ?
Der bliver bla.spillet nummeret Suicide Underground.
På forehånd tak...

Fra : peet_dk

Dato : 22-04-01 10:59

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bnr6m968ofepo

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Auz8uakokkm3p

Fra : jam

Dato : 22-04-01 14:08

Tusind tak...

Fra : Ronja Røver

Dato : 22-04-01 22:54

Se tråden fra 15/4, af RANielsen, "helt afslappet nu"

Fra : jam

Dato : 23-04-01 08:40

> Se tråden fra 15/4, af RANielsen, "helt afslappet nu"
Tak'sa.

> og ifølge Gaffa udsendes det næste Air-album den 28. maj.
Det lyder jo rigtig godt.

NB: Pas på deres DVD udgivelse, man føler sig voldtaget efter
at havet givet 229,- for 4 musik videoer (rigtig rigtig god lyd),
og en gang usammenhængende live larm. Den er ikke 19,- værd !
(har solgt den igen) Mvh. jam [stor Air nyder]

Fra : Troels

Dato : 23-04-01 13:48

> og en gang usammenhængende live larm. Den er ikke 19,- værd !
> (har solgt den igen) Mvh. jam [stor Air nyder]

så solgte du den vel ikke for mere, hvis ikke den er mere værd....

/Troels

Fra : jam

Dato : 23-04-01 14:57

For 50,- til en ven, som godt ville nøjes med videoerne
Jeg havde købt den for - live - skyld.
(Troede det var lidt ligesom Santana's DVD lyd...)

Fra : jam

Dato : 23-04-01 15:11

og når jeg nu er igang...
-
Santana = fed fed fed lyd
Deep Purple = lyd
Celine Dion = fed fed lyd
Pet shop boys = elendig lyd - 2 mic i loftet
Air = #grr lyd - de skulle øve sig lidt på deres live kunnen
-
- kun kvaliteten af lyden er dømt her -

Mvh. jam

Fra : dalton

Dato : 15-05-01 01:40

virgin suicide heter filmen

Fra : Michelle

Dato : 20-05-01 03:55

uhm have any of you seen Air in concert? Cuz I'm going to see them on June
15th...and hmm I'm a bit curious as to what goes on at an Air concert, it's
going to be weird right? cuz the music is a bit...well you know. I just have
a hard time picturing the audience and how do you dance to Air or do you hmm
hehe I guess I'll find out, yay...can't wait!!!

*Michelle*