MS Windows
briani 27239
Rep af windows ME
Fra : Allan Kürbis

Dato : 01-02-04 02:01

Hvis man har en fejl på windows ME, burde man så ikke kunne repare ved at
installere ovenpå den gamle installation, eller ???

Jeg har prøvet men får hvergang omtrent midt i filkopierings-forløbet en
fejlmeddelelse "SUWIN ........ har forårsaget en fejl eller sådan noget
lignende, jeg kan så vælde at klikke på ignorer, så sker der ikke noget,
eller jeg kan klikke på luk og så afsluttes installationen.

Nogen der ved hvordan jeg kommer videre ???

* jeg har slået virusbeskyttelsen i bios fra

* jeg installerer fra dos / start diskette

m.v.h Allan K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-04 04:03

"Allan Kürbis" <akpc@tdcadsl.dk> skrev :

>Hvis man har en fejl på windows ME, burde man så ikke kunne repare ved at
>installere ovenpå den gamle installation, eller ?

Når du vil geninstallere Win 9x/Me kan det også gøres fra
Windows, det ville jeg prøve.
Husk at vælg, at Windows skal installeres i samme mappe som
hidtil.

Kør evt. først en scannow i start => kør med Windowscden i, inden
du starter en installation, her kan man reparere sytemfiler.
--
Knud

Fra : Dieter Lauff

Dato : 01-02-04 09:47

"Allan Kürbis" <akpc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignende, jeg kan så vælde at klikke på ignorer, så sker der ikke noget,
> eller jeg kan klikke på luk og så afsluttes installationen.

Windows undersøger om du allerede har en windows installeret.
Prøv at omdøbe win.com i windowsmappen til f.eks. win.bak

mvh
Dieter

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 01-02-04 11:57

Jeg har flere gange gjort det og altid uden problemer
Den spørger om den skal overskrive, og får ja, og så plejer det at køre

Gunnar

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-04 16:28

Gælder kun en opgradering med en ikke opgraderings CD.