MS Windows
briani 27239
Autologon i XP igen... (Undskyld)...
Fra : MRN

Dato : 31-01-04 23:28

Hejsa!
Jeg vad godt det har været besvaret 1000 gange, men alligevel kan jeg ikke
huske det...
Hvordan er det lige at man sætter XP Pro til automatisk at logge på en
bestemt brugerprofil i opstarten?

På forhånd tak (og undskyld...:))

MRN

Fra : Sune Storgaard

Dato : 31-01-04 23:35

MRN mumbled his insignificant opinion in:
401c2bea$0$95076$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> ikke huske det...
> Hvordan er det lige at man sætter XP Pro til automatisk at logge på en

Hent tweakUI:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Den kan også en masse andre rare ting

Start/Kør: CONTROL USERPASSWORDS2
er også en mulighed, man kan være lidt akavet med flere brugere.

Fra : MRN

Dato : 31-01-04 23:59

> Start/Kør: CONTROL USERPASSWORDS2
> er også en mulighed, man kan være lidt akavet med flere brugere.

Det var den jeg mente - hvordan er det lige man gør der?

MRN

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-01-04 23:53

MRN wrote:
> Jeg vad godt det har været besvaret 1000 gange, men alligevel kan jeg
> ikke huske det...

Hvis du ved at spørgsmålet er stillet før, men ikke helt har styr på at
grave gamle indlæg frem, er der ingen grund til at undskylde.

mvh
Henning

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 01-02-04 00:07

Henning Præstegaard skrev i en meddelelse...

> Hvis du ved at spørgsmålet er stillet før, men ikke helt har styr på
> at grave gamle indlæg frem, er der ingen grund til at undskylde.

Hvis du ønsker at finde gamle indlæg skal du bare bruge
url:http://groups.google.dk/, der findes alle nyhedsgrupperne(dog ikke
binaer) og deres indlæg. Jeg ved ikke hvor lang tid tilbage de går, men det
er over 5 år, så der skulle være en chance for at finde et svar.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

OE-QuoteFix
Træt af Outlook Express's måde at citere på?
http://flash.to/oblivion