MS Windows
briani 27239
tastatur ;ndret
Fra : gert

Dato : 31-01-04 19:25

Hej
Jeg har f[et et stort problem
i kan hvist godt se det her p[ denne mail
Det et problem der lige er opst[et.
tastetryk viser helt forkert
er der en her i gruppen der kan give mig
et godt r[d s[ jeg kan bruge tastaturet normalt.
Med venlig hilsen.
Gert

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-01-04 19:46

On Sat, 31 Jan 2004 19:25:04 +0100, gert wrote:

> [...]
> tastetryk viser helt forkert
> er der en her i gruppen der kan give mig
> et godt r[d s[ jeg kan bruge tastaturet normalt.

Bruger du WinXP eller 2000 ?
Du har sikkert trykket på Alt + Shift som ændrer på tastaturlayout'et. Du
har sandsynligvis bare et engelsk layout nu.

--
Mvh. Lars

Fra : gert

Dato : 31-01-04 19:59

Hej
Tak for hurtigt svar,jeg k'rer winME her nu jeg har winxp p[ en anden
harddisk der er ikke noget ivejen
jeg har pr'vet dit forslag det hjalp ikke
Hilsen
Gert

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-01-04 20:16

On Sat, 31 Jan 2004 19:58:56 +0100, gert wrote:

> Tak for hurtigt svar,jeg k'rer winME her nu jeg har winxp p[ en anden
> harddisk der er ikke noget ivejen
> jeg har pr'vet dit forslag det hjalp ikke

Nu kender jeg ikke WinME, men et eller andet sted kan man vel ændre på
tastaturlayoutet. Der må være noget der er sat til engelsk/US.

Ellers kan du bare bruge "Alt-koderne" til æ, ø og å

Alt + 0230
Alt + 0248
Alt + 0229

--
Mvh. Lars

Skriv under det du kommenterer og fjern resten.

Fra : gert

Dato : 31-01-04 22:13

> tastaturlayoutet. Der må være noget der er sat til engelsk/US.
> Hej Lars
Så blev mit problem løst,det var som du sagde sat til engelsk/us
Tak for din hjælp,jeg ved ikke hvordan det var gået til
Venlig hilsen
Gert

..