MS Windows
briani 27239
Flytte mapper fra et drev til et anden und~
Fra : Karsten

Dato : 30-01-04 10:12

Jeg har nok lavet noget lort nu, for jeg har flyttet følgende mapper
C:\Winnt\Driver Cache og C:\Winnt\ServicePackFiles til
D:\Winnt\Driver Cache og D:\Winnt\ServicePackFiles

Kan jeg på et eller anden måde, ændre noget i regedit, sådan at det henviser
til D:\Winnt\ i stedet for.

Os:
Windows 2000 Pro
De er flyttet pga. pladsproblemer, for min pc kan ikke klare store
harddiske, med mindre jeg opdatere min bios, og det tør jeg ikke selv rode
med.
C:\ = 4.3 Gb
D:\ = 2.1 Gb

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 30-01-04 15:35

Hej Karsten
Karsten jeg tror du lige skal tage en tur indover din Harddiskproducents
hjemmeside. Se efter en driver til din harddisk og installer den. Denne
driver vil (helt uden om bios) fortælle din computer hvordan din store disk
skal håndteres.
mvh
Kurt
PS. Det er ikke sikker at du ser den ekstra harddiskplads i første omgang.
Men når du har været inde i FDISK og lavet nye partitioner af den ekstra
harddiskplads, kan pladsen tages ibrug efter en formatering!!!!!!!