Hvilken sang... med "Bang Bang"
Fra : Crazy Dane

Dato : 21-04-01 13:25

Syntes at det burde være Scorpions - men gennemlytning af dem
afslørede at det er det vist ikke alligevel.

ordene "Bang Bang" indgår flere steder - og synges hurtigt efter
hinanden..... den skal nok være 15 - 20 år gammel.

Jesper

Grazy Dane - at E 55'24' N 11'21'

I still miss my x-wife.... but my aim is getting better...

Fra : Kong Kent

Dato : 21-04-01 13:25

> [...]
>
> ordene "Bang Bang" indgår flere steder - og synges hurtigt efter
> hinanden..... den skal nok være 15 - 20 år gammel.

hvis det lyder som Scorpions kan jeg kun komme i tanke om én sang som
indeholder ordene "Bang bang...", og det må naturligvis være GORKY PARK med
sangen "Bang" fra deres debutalbum "Gorky Park"

Gorky Park havde kun dette ene store hit. Deres anden single hittede også
lidt, men slet ikke samme dimensioner som debutsinglen. Siden har man ikke
hørt noget fra dem. Sangen er dog ikke mere end 8-10 år gammel.

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Crazy Dane

Dato : 21-04-01 13:54

Previously, on dk.binaer.musik... Sat, 21 Apr 2001 14:24:49 +0200,
"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote:

> [...]
>lidt, men slet ikke samme dimensioner som debutsinglen. Siden har man ikke
>hørt noget fra dem. Sangen er dog ikke mere end 8-10 år gammel.

Takker mange gange...... du har uden tvivl ret.... jeg blander også
Scorpions ind i det - fordi de jo har et nummer hvor Gorky Park
optræder flere gange....

fin service.!

Fra : Kong Kent

Dato : 21-04-01 14:01

> Takker mange gange...... du har uden tvivl ret.... jeg blander også
> Scorpions ind i det - fordi de jo har et nummer hvor Gorky Park
> optræder flere gange....
>
> fin service.!

Det var så lidt. Det er derfor vi er her

Fra : John K

Dato : 21-04-01 14:35

> Gorky Park havde kun dette ene store hit. Deres anden single hittede også
> lidt, men slet ikke samme dimensioner som debutsinglen. Siden har man ikke
> hørt noget fra dem. Sangen er dog ikke mere end 8-10 år gammel.

Jeg kan da lige i den forbindelse oplyse at den ar fra 1989.

Mvh

John K

Fra : Michael Hjorth

Dato : 28-04-01 01:10

Kong Kent wrote:

> [...]
> lidt, men slet ikke samme dimensioner som debutsinglen. Siden har man ikke
> hørt noget fra dem. Sangen er dog ikke mere end 8-10 år gammel.

Hvad med Bang Blame med R.E.M fra Monster?

Michael.

Fra : QuickMic

Dato : 22-04-01 16:10

Jeg tror nu nærmere, at det drejer sig om B A Robertson/Bang bang fra

Michael

Crazy Dane <JO@CHEFfjern.NET> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nsu2etgtj0p9qfs645t8lqsscf0i7edth4@4ax.com...