MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
dvd-afspiller til windows 2000
Fra : Christian Spøer

Dato : 29-01-04 22:36

Hej...

Er der nogen der kender en afspiller til win200 der er gratis og virker
fornuftigt? evt. codec til media player el. winamp 5 ville være herligt...

Christian
Fjern /\SNYDT/\ fra min mail adresse
Holder den sig inde for reglementet? ;)

Fra : Pico

Dato : 29-01-04 22:52

Christian Spøer wrote:
> Hej...
>
> Er der nogen der kender en afspiller til win200 der er gratis og
> virker fornuftigt? evt. codec til media player el. winamp 5 ville
> være herligt...

Tror du det hjælper at sende 2 gange lige efter hinanden, giv dog folk
lidt tid til at svare.

Jeg har lige prøvet at sætte en DVD skive i og den startede selvfølgelig
op i det ASUS program der fulgte med min ASUS DVD læser, men så
prøvede jeg også i Media Player 9, som skulle kunne afspille DVD og det
kunne den sandelig også i en fin kvalitet så hvis du opgradere til v. 9 i
MS MediaPlayer har du en gratis afspiller.
Pico

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-04 02:06

In article <bvbv9n$pf1dn$1@ID-184913.news.uni-berlin.de>,
Selvestemig@hotmail.com says...

> kunne den sandelig også i en fin kvalitet så hvis du opgradere til v. 9 i
> MS MediaPlayer har du en gratis afspiller.

Nu er MP9 ikke verdens ottende vidunder. Bla. kan man ikke slippe for
et fancy popsmart look.

Kan anbefale Zoom Player - den er også gratis.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Erik Dan

Dato : 30-01-04 05:56

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message
> et fancy popsmart look.
> --------
Du kan da vælge Classic skin , - View -> Go to -> Skin Chooser ->.......

/ Dan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-04 08:35

In article <4019e408$0$30073$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Dan@mirage.dk says...

> Du kan da vælge Classic skin , - View -> Go to -> Skin Chooser ->.......

Den er heller ikke ideel. Faktisk kan jeg ikke finde noget positivt ved
WMP. Intet, nada...

Der findes gratis alternativer der er meget bedre. Hvorfor ikke benytte
sig at dem?

Har du prøvet Zoom Player, feks?

Fra : Christian Spøer

Dato : 30-01-04 22:13

> Nu er MP9 ikke verdens ottende vidunder. Bla. kan man ikke slippe for
> et fancy popsmart look.

Præcis. Og tungt.

> Kan anbefale Zoom Player - den er også gratis.

Kigger på det. Takker.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-04 14:50

In article <401ac8da$0$1635$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Christian
Spøer" <cspoer/\SNYDT/\@hotmail.com> says...

> Kigger på det. Takker.

Jeg sidder til et computerparty lige nu og anbefalede Zoom Player til
min 'nabo' - Han blev helt vild af glæde/overraskelse.

Fra : Edmund

Dato : 30-01-04 08:08

Pico skrev:

> [...]
> det kunne den sandelig også i en fin kvalitet så hvis du opgradere
> til v. 9 i MS MediaPlayer har du en gratis afspiller.

Media Player 9 kan ikke afspille DVD uden codec, og i dit tilfælde har
dit ASUS program jo installeret et.

--
Mvh Edmund

Fra : Christian Spøer

Dato : 30-01-04 22:15

> Media Player 9 kan ikke afspille DVD uden codec, og i dit tilfælde har
> dit ASUS program jo installeret et.

Så er den vist på plads. Det var også det jeg havde fundet frem til. Kunne
bare ikke finde et codec til win2k der var gratis, eller ikke krævede alle
mulige registreringer på nettet.

Fra : Christian Spøer

Dato : 30-01-04 22:09

> Tror du det hjælper at sende 2 gange lige efter hinanden, giv dog folk
> lidt tid til at svare.

Det kunne også være fordig jeg havde problemer med Outlook, der ikke ville
opdatere nyhedsgrupperne, så jeg troede faktisk slet ikke at der var nogle
af mine posts der kom igennem.

> [...]
> MS MediaPlayer har du en gratis afspiller.

Jeg har lige prøvet at sætte en DVD skive i og den startede selvfølgelig
ikke noget program. Men så prøvede jeg også i Media Player 9, som skulle
kunne afspille DVD og det kunne den sandelig ikke. Så hvis jeg opgraderer
til v. 9 i MS Media Player en gang til har jeg ikke en gratis afspiller.