MS Windows
briani 27239
Starte program med genvejstast
Fra : Arne Skriver

Dato : 29-01-04 14:21

Hej

Kan man lave det sådan at hvis man f.eks. taster Ctrl+W, så starter Word?
Hvis man kan vil jeg meget gerne vide hvordan man gør.

Arne Skriver

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 29-01-04 14:31

Arne Skriver wrote:
> Kan man lave det sådan at hvis man f.eks. taster Ctrl+W, så starter
> Word? Hvis man kan vil jeg meget gerne vide hvordan man gør.

Ctrl + W kan jeg ikke få til at virke, men Alt Gr + W er der ingen problemer
i. Lav en genvej, og højreklik på den. I genvejsrubrikken, taster du den
genvej du ønsker benyttet...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-01-04 14:36

Ja da.
Opret en genvej til Word på skrivebordet.
Højreklik på genvejen og slå op på fanebladet Genvej.
Skriv en genvejstast i feltet Genvejstast (OBS: Starter altid med Ctr++Alt)

Fra : Kristian Vange

Dato : 29-01-04 15:17

Jens Jensen wrote:
> (OBS: Starter altid med Ctr++Alt)

De kan nu også have Ctr+Shift eller Alt+Shift, i hvert fald i XP

Kristian
--
Replace 'invalid' with 'dk' to reply

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-01-04 15:40

Det er sørme rigtigt. Men så lovede jeg da ikke for meget