MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows medie player fryser ved mpeg
Fra : Hans

Dato : 29-01-04 00:27

Jeg har et problem med Windows Medie Player.
Den fryser en gang i mellem når jeg sidder og ser noget.
Den har gjort det ved en masse forskellige clip, så derfor tror jeg ikke at
det er clippet det er galt med.
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh.
Hans

PS. Hvis det kan hjælpe, så har jeg et GeForce 2 MX 200 Graffikkort

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 29-01-04 02:04

Hans skrev i en meddelelse...
> [...]
> ikke at det er clippet det er galt med.
> Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Generalt har jeg ikke den store tillid til WM når det kommer til mpeg filer,
så derfor bruger jeg altid PowerDVD til disse. Det er specielt mpeg-2 filer
som den ikke er glad for, og det ved jeg også er et problem hos flere af
mine kammerater. Mpeg-1 filer er der vist ikke de store problemer med.
Jeg kender ikke selv for meget til formaterings typerne, men det er noget
med måden disse er komprimeret på, og derfor findes der forskellige
typer(som jeg kende til) af mpeg-formatet.