MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook Express
Fra : Martin Berentzen

Dato : 28-01-04 16:40

HEJ!

Hvis man nu har 2 emailkontoer og ikke ønsker at mails fra disse 2 bliver
bliver blandet sammen i den samme indbakke, er det så muligt at oprette en
ekstra indbakke (evt. kalde den noget andet) i Outlook Express? Eller kræver
det et lidt mere avanceret mail-program?

--
Mvh Martin Berentzen. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-01-04 16:53

"Martin Berentzen" <berentzenFJERNMIG@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> er det så muligt at oprette en ekstra indbakke

du kan lave en mappe oh en meddelelsesregel som fører al post til den ene
konti til den mappe

du burde have spurgt i

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Berentzen

Dato : 28-01-04 17:01

> du kan lave en mappe oh en meddelelsesregel som fører al post til den ene
> konti til den mappe

Umiddelbart kan jeg ikke se at jeg kan lave regler for specifikke kontier...
kun "afsender, titel....osv"

Fra : Martin Berentzen

Dato : 28-01-04 17:04

Har fundet det! Takker....

Skal nok skrive i den anden gruppe en anden gang..